Ve srovnání s předchozími dvěma generacemi Civic má tento model poměrně obvyklý interiér. Zvláštní obrazovka s extra informacemi, která seděla na vrcholu palubní desky, je pryč (což je dobrá věc) a Honda se snažila zlepšit svůj dotykový systém - jeden z slabých míst předchozího vozu. Bylo to trochu úspěšné. Systém Honda Connect stále není nejlepší - ten, který najdete ve Volkswagen Golfu, je uživatelsky přívětivější - ale je lepší s jasnějšími menu a citlivějším 7,0 palcovým touchsreenem. Má také Apple CarPlay a Andriod Auto. To, o čem nejsme fanoušci, je skutečnost, že pro vypnutí hlasitosti není k dispozici žádné tlačítko - místo toho je to dotykové tlačítko na obrazovce nebo na ovládacím panelu na volantu. Mezitím je nutné změnit rychlost ventilátoru pomocí nabídky na dotykovém displeji. Frustrující. Celkový design interiéru je možná méně dobrodružný, což si myslíme, že je trochu smutné, ale co se zlepšilo, je kvalita. Je dobře dokončena dovnitř s pěkným dotykem na všechny plasty a uklidňujícím krokem ke všem klíčovým kontrolám. K dispozici je také mnoho užitečných úložných prostorů s velkými dvířkovými kapsami a obrovskou krabičkou pod středovou lakťovou opěrkou, i když lichá mezera pro velké lahve vypadá trochu divně. Pod centrálním zásobníkem je více skrytého úložného prostoru a zásuvky 12v, což znamená, že můžete skrýt nabíječku pro vaši kameru. To, co nás překvapilo, je to, že Honda ztratila chytré kouzelné sedačky z předchozího Občanského sdružení - jedinečnou vlastností ve srovnání s konkurencí - a odešla na konvenční zadní lavičku. Výzkum provedený společností Honda ukázal, že majitelé zřídka používají, ale stále si myslíme, že je to opravdová škoda a poněkud omezuje univerzálnost Civic. Na straně plus, růst celkové délky a rozvoru Civic znamená, že tam je dobrá zadní noha místnost. Nyní je mnohem lepší, pokud máte zadní sedadla pro děti, zvláště pak skupina 0 + / 1. Velkým rozdílem je větší prostor pro ty, kteří jsou vpředu, spolu s nižší jízdní polohou se značným nastavením sedadla řidiče. Honda uvízla s podivným rozdělením dveří zavazadlového prostoru, i když je nyní spodní, takže je snadněji vidět. Pohled zezadu na tři čtvrtiny je však velmi omezen díky konstrukci sloupku. Dobrou zprávou je, že boot je stále obrovský, takže Civic je nejlepším rodinným hatchbachem, pokud jde o schopnost přepravovat. S téměř 480 litry prostoru překonává Volkswagen Golf o 100 litrů. Bota má také rovnou podlahu se skrytým podlahovým prostorem, ačkoli jdete-li na Sport nebo Sport Plus, výfukové potrubí sportovního centra znamená, že ztratíte podkrovní část boty a není k dispozici náhradní kolo, ačkoli je prostor pro jednu v standardním provedení. Jednou z našich oblíbených funkcí je chytrý (a neobvyklý) kryt zavazadlového prostoru, který vychází ze strany. Znamená to, že nemusíte v garáži ukládat pevné parcelní police, pokud pohybujeme objemné věci. Standardní vybavení od startu: S trim má automatické světlomety, adaptivní tempomat a sadu pokročilých technologií aktivní bezpečnosti značky Honda SENSING. Komfort doplňuje vyhřívané přední sedadla, vyhřívané vnější zpětná zrcátka, zvukový systém s osmi reproduktory, 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace. Modely Elegance jsou vybaveny Infotainmentovou sadou Honda Connect 2, 17palcovými slitinami, předními a zadními parkovacími senzory, zadní parkovací kamerou a dvouzónovou klimatizací. Výkon je dodáván s koženým čalouněním, clustery LED předních světlometů, inteligentní vstup a start bez klíče, panoramatické střešní okno s výkonem a špičkový zvukový systém (11 reproduktorů s výkonem 465 W). Modely výkonné třídy jsou vybaveny systémem Dynamic Damper Control. Sportovní verze jsou vybavena 17palcovými slitinami, předními a zadními parkovacími senzory, zadní parkovací kamerou, infotainmentovou sadou Honda Connect 2, klimatizací s dvojím zónem, clustery LED světlometů, výfuky s dvojitým středem a sportovní karoserie, která obsahuje spoiler brady, zadní nárazníky a boční obložení. Modely Sport Plus přinášejí panoramatické střešní okno, Dynamic Damper Control, prémiový audiosystém (11 reproduktorů s výstupem 465 W), inteligentní vstup a start bez klávesnice a bezdrátová nabíjecí podložka ve středové konzole. Třída Prestige vychází z třídy Sport (s výjimkou výfukových otvorů s dvojitým středem a sportovní karosérie), doplněnou chromovou čelní mřížkou a povrchovou úpravou dveří, koženým čalouněním a vyhřívanými zadními sedadly. Modely Black Line a Orange Line přidávají spoiler na přední bradu, boční sukně a zadní difuzor, stejně jako zrcátka v černé nebo oranžové barvě. Oranžová řada také obsahuje interiérové akcenty přes palubní desku ve stejné živé barvě.
80%