Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Honda

Recenze a test Honda Civic 2012 - 2017

Recenze automobilů Recenze Honda Recenze Honda Civic 2012 - 2017

100% Honda Civic 2012 - 2017

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Stejně jako předchozí Civic byl tento model vyvinut pro evropský trh a britské silnice byly klíčovou součástí pokroku v testování. Výsledkem je vynikající jízda. Kvalita jízdy je lepší než jakákoli jiná hatchback této velikosti - a to zahrnuje vynikající Ford Focus. Má novou konstrukci odpružení, ale v zásadě používá stejné nastavení jako starý Civic. Je to určitě velmi rafinované a v kabině je méně hluku a vibrací než předtím, ale zdá se, že to přišlo na úkor agility. Nový Civic není tak ostrý jako ten starý a ani se necítí jako obratný. Některé z nich se řadí k novému elektromechanickému posilovači řízení, které bylo zřejmě přesunuto, aby bylo přesnější. Nicméně se cítí méně citlivá než odchozí Civic a znamená, že to není tak příjemné řídit. Pořád je dobře ovladatelný, přestože má dobrou přilnavost a působivou stabilitu při vyšších rychlostech, zatímco je malý hluk na silnici nebo pneumatice. Jednou z nejběžnějších kritik předchozího Civicu byla konstrukce zadního okna a nedostatek viditelnosti. Nebyl to problém pro všechny, ale mnozí si mysleli, že to je případ formy fungování. V tomto Civicu Honda restyluje zadní okno a nyní je dodáván i se štítkem - něco, co staré auto nemělo. Dolní okraj spodního okna byl přesunut dolů, aby se usnadnilo zvrácení viditelnosti. Věc je, že to vlastně neznamenalo tolik rozdílu. Je pravda, že je to trochu lepší, ale zcela nevyřeší problémy s viditelností. Navíc, zatímco přidání zadního stěračů je užitečné, znamená to, že čára přes zadní sklo nyní vyčnívá na jednom konci, aby se umístil motor stěrače. Tam jsou lepší zprávy, pokud jde o motory. Civic využívá známou sestavu z předchozího modelu s benzinovými motory i-VTEC o objemu 1,4 litru a 1,8 litru. Původně tam byl také 2.2-litrový i-DTEC později nahrazen 1.6 i-DTEC, ale všichni přicházejí s pozitivní řazení šesti-rychlostní manuální převodovka jako standard. Všechny motory (s výjimkou 1,8-litrového automatického systému) mají nyní automatický systém zastavení / startu, který šetří palivo a je jedním z nejjemnějších a nejrychlejších systémů. Původní 2.2 i-DTEC je velmi impozantní nafta s hladkou povahou, spoustou tažné síly a silně působivou ekonomikou. Vyvíjí 150 koní a 350 Nm točivého momentu, což vede k rychlosti 8,5 sekundy. Uváděná spotřeba paliva je impozantní 67,3MPg s emisemi pouhých 110g / km Později v roce 2012 bylo uvedeno na trh 1,6 i-DTEC, které později nahradilo 2,2litrovou naftu. Na papíře se zdá, že je pomalejší pouze při 120PS a 300Nm točivém momentu, přesto se cítí stejně jasně v každodenní jízdě a jen příležitostně si všimnete rozdílu výkonu. Je to neuvěřitelně hladký motor a zlepšení oproti již působivému modelu 2.2 i-DTEC. Vstupní stupeň 1.4 i-VTEC má 100 koní a je dostatečně šetrný k jízdě ve městech a celkovým vrtům. Chybí sílu při tahu při pouhých 127 Nm točivého momentu a v důsledku toho se boje při vyšších rychlostech a při předjíždění. Je to levné, ale s úsporou paliva 52.3mpg. Druhý benzín je 1.8 i-VTEC s výkonem 142 koní a užitečnějším kroutícím momentem 174 Nm. Stejně jako 1.4-litr je třeba pracovat poměrně tvrdě, aby bylo z toho nejlepší. Na dálnici rychlostí 70 mph sedí při rychlosti 3000 otáček za minutu, zatímco i-DTEC sotva rozbíjí pot při méně než 2000 otáčkách za minutu. I-VTEC je motor, který je šťastný, že je oživený a nezní jako hrubý, když to uděláte. Ekonomika se liší v závislosti na tom, jakou úpravu používáte, ale nejslabší je položka SE verison, která v průměru vrací průměrnou hodnotu 48,7mpg. Verze ES a EX verze 47.1mpg. Civic je první hybridní Honda, která přichází s tlačítkem 'Econ'. Díky tomu je škrtící ventil méně citlivý a také zvyšuje účinnost klimatizace. Když jej stisknete, barevné pruhy na obou stranách rychlosti změní barvu podle toho, jak efektivně (nebo ne) řídíte.

Honda Civic 2012 - 2017

Interiér

Od okamžiku, kdy se dostanete do Civic, je jasné, že Honda tvrdě usilovala o to, aby to bylo kvalitní auto. Ne že by se v předchozím modelu objevila otazník, ale v celém rozsahu došlo k výrazným zlepšením. Tam, kde byly některé plasty v odchozím automobilu trochu tvrdé, všechny povrchy jsou nyní měkké na dotyk, což jim dává velkou výhodu. Existuje spousta malých detailů, které ocení i řidiči, jako např. Polstrování na kliku dveří, kde odpočíváte loktem. Celkově se to cítí jako prémiové auto.…

Pokračovat ve čtení interiéru

Honda Civic 2012 - 2017

Recenze automobilu

Honda Civic v roce 2006 stále představuje reálnou revoluci v designu. Pokud jde o styling - jak uvnitř, tak ven - je to na rozdíl od čehokoli jiného na silnici a obrovský odchod od jeho nudného předchůdce. Nahradit to nikdy nebylo pro Hondu snadný úkol, takže pro tuto - devátou generaci Civic - je to případ, kdy jste vylepšili již úspěšný vzorec a řešili nedostatky odchozích automobilů. Tak jako předtím, než je ještě prostorný, dobře postavený a praktický hatchback. Zachová se i dnes známý…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017
  • Honda Civic 2012 - 2017

Závěrečné hodnocení

  • Dobré jízdní komfort. Vysoce kvalitní pocit. Obrovský nákladový prostor a univerzální zadní sedadla. Vynikající motor 1.6 i-DTEC dosahuje průměru 78,5 m. Všechna motorová řetězová vačka.

  • Ne tolik řidičů jako předchozí Civic.

100%

Honda Civic na prodej

Honda Civic I-CTDI

Honda Civic Praha 9 2.2, 103 kW, inz_nafta, sedan

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    125 058 km
  • Cena
    115 000 Kč
Honda Civic 1.4 LS 66KW SERVISKA

Honda Civic Most 1.4, 66 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2001
  • Tachometr
    131 307 km
  • Cena
    39 900 Kč
Honda Civic 1.4 Comfort Digiklima ČR

Honda Civic Chrudim 1.3, 61 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2007
  • Tachometr
    144 013 km
  • Cena
    119 900 Kč
Honda Civic 1.6i-DTEC

Honda Civic Cheb 1.6, 88 kW, inz_nafta, kombi

  • Vyrobeno
    2014
  • Tachometr
    109 140 km
  • Cena
    249 000 Kč
Honda Civic 1.4i 73kW koupeno v CZ!

Honda Civic Týn Nad Vltavou 1.3, 73 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2012
  • Tachometr
    92 071 km
  • Cena
    189 990 Kč
Honda Civic 1.0 iVTEC TURBO PS COMFORT

Honda Civic Pardubice 1.0, 93 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2019
  • Tachometr
    10 500 km
  • Cena
    399 000 Kč
Honda Civic 1,6i 81kw Klima

Honda Civic Chomutov 1.6, 81 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2002
  • Tachometr
    179 969 km
  • Cena
    59 999 Kč
Honda Civic 1.7 CDTI

Honda Civic Ústí Nad Labem - Všebořice 1.7, 74 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2003
  • Tachometr
    184 125 km
  • Cena
    45 900 Kč
Honda Civic 1.0 iVTEC COMFORT 20

Honda Civic Pardubice 1.0, 93 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2020
  • Tachometr
    10 km
  • Cena
    469 000 Kč
Honda Civic 1,4i Comfort,ČR,1.MAJ

Honda Civic Ústí Nad Labem 1.3, 73 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2016
  • Tachometr
    75 084 km
  • Cena
    279 000 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Chci koupit SUV do 200.000,-Kč. Každopádně chci benzín a chci buď Mercedes, BMW, VW nebo Volvo. Z těchto značek preferuji Volvo XC90. Nejvýhodnější se mi zdá motorizace 2.5T ale je jich málo co mi poradíte?“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2382 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1346 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 890 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 843 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 707 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2382
    • Škoda Fabia 1346
    • Volkswagen Golf 890
    • Volkswagen Passat 843
    • Škoda Superb 707
    • Ford Focus 507
    • Hyundai i30 470
    • Volkswagen Touran 446
    • Škoda Kodiaq 361
    • Hyundai Tucson 344
    • Škoda Octavia III 338
    • Škoda Karoq 336
    • Kia Cee´d 333
    • Volkswagen Tiguan 330
    • BMW Řada 3 297
    • Renault Mégane 295
    • Ford Transit 291
    • Škoda Rapid 291
    • Ford Mondeo 290
    • Opel Astra 280
    • Škoda Scala 277
    • Dacia Duster 255
    • Škoda Yeti 238
    • Kia Sportage 238

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7714
    • Volkswagen 4075
    • Ford 2475
    • Peugeot 1718
    • Hyundai 1537
    • Renault 1371
    • Opel 1233
    • Citroën 1217
    • BMW 1098
    • Mercedes-Benz 993
    • Kia 932
    • Audi 888

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing