Stejně jako předchozí Civic byl tento model vyvinut pro evropský trh a britské silnice byly klíčovou součástí pokroku v testování. Výsledkem je vynikající jízda. Kvalita jízdy je lepší než jakákoli jiná hatchback této velikosti - a to zahrnuje vynikající Ford Focus. Má novou konstrukci odpružení, ale v zásadě používá stejné nastavení jako starý Civic. Je to určitě velmi rafinované a v kabině je méně hluku a vibrací než předtím, ale zdá se, že to přišlo na úkor agility. Nový Civic není tak ostrý jako ten starý a ani se necítí jako obratný. Některé z nich se řadí k novému elektromechanickému posilovači řízení, které bylo zřejmě přesunuto, aby bylo přesnější. Nicméně se cítí méně citlivá než odchozí Civic a znamená, že to není tak příjemné řídit. Pořád je dobře ovladatelný, přestože má dobrou přilnavost a působivou stabilitu při vyšších rychlostech, zatímco je malý hluk na silnici nebo pneumatice. Jednou z nejběžnějších kritik předchozího Civicu byla konstrukce zadního okna a nedostatek viditelnosti. Nebyl to problém pro všechny, ale mnozí si mysleli, že to je případ formy fungování. V tomto Civicu Honda restyluje zadní okno a nyní je dodáván i se štítkem - něco, co staré auto nemělo. Dolní okraj spodního okna byl přesunut dolů, aby se usnadnilo zvrácení viditelnosti. Věc je, že to vlastně neznamenalo tolik rozdílu. Je pravda, že je to trochu lepší, ale zcela nevyřeší problémy s viditelností. Navíc, zatímco přidání zadního stěračů je užitečné, znamená to, že čára přes zadní sklo nyní vyčnívá na jednom konci, aby se umístil motor stěrače. Tam jsou lepší zprávy, pokud jde o motory. Civic využívá známou sestavu z předchozího modelu s benzinovými motory i-VTEC o objemu 1,4 litru a 1,8 litru. Původně tam byl také 2.2-litrový i-DTEC později nahrazen 1.6 i-DTEC, ale všichni přicházejí s pozitivní řazení šesti-rychlostní manuální převodovka jako standard. Všechny motory (s výjimkou 1,8-litrového automatického systému) mají nyní automatický systém zastavení / startu, který šetří palivo a je jedním z nejjemnějších a nejrychlejších systémů. Původní 2.2 i-DTEC je velmi impozantní nafta s hladkou povahou, spoustou tažné síly a silně působivou ekonomikou. Vyvíjí 150 koní a 350 Nm točivého momentu, což vede k rychlosti 8,5 sekundy. Uváděná spotřeba paliva je impozantní 67,3MPg s emisemi pouhých 110g / km Později v roce 2012 bylo uvedeno na trh 1,6 i-DTEC, které později nahradilo 2,2litrovou naftu. Na papíře se zdá, že je pomalejší pouze při 120PS a 300Nm točivém momentu, přesto se cítí stejně jasně v každodenní jízdě a jen příležitostně si všimnete rozdílu výkonu. Je to neuvěřitelně hladký motor a zlepšení oproti již působivému modelu 2.2 i-DTEC. Vstupní stupeň 1.4 i-VTEC má 100 koní a je dostatečně šetrný k jízdě ve městech a celkovým vrtům. Chybí sílu při tahu při pouhých 127 Nm točivého momentu a v důsledku toho se boje při vyšších rychlostech a při předjíždění. Je to levné, ale s úsporou paliva 52.3mpg. Druhý benzín je 1.8 i-VTEC s výkonem 142 koní a užitečnějším kroutícím momentem 174 Nm. Stejně jako 1.4-litr je třeba pracovat poměrně tvrdě, aby bylo z toho nejlepší. Na dálnici rychlostí 70 mph sedí při rychlosti 3000 otáček za minutu, zatímco i-DTEC sotva rozbíjí pot při méně než 2000 otáčkách za minutu. I-VTEC je motor, který je šťastný, že je oživený a nezní jako hrubý, když to uděláte. Ekonomika se liší v závislosti na tom, jakou úpravu používáte, ale nejslabší je položka SE verison, která v průměru vrací průměrnou hodnotu 48,7mpg. Verze ES a EX verze 47.1mpg. Civic je první hybridní Honda, která přichází s tlačítkem 'Econ'. Díky tomu je škrtící ventil méně citlivý a také zvyšuje účinnost klimatizace. Když jej stisknete, barevné pruhy na obou stranách rychlosti změní barvu podle toho, jak efektivně (nebo ne) řídíte.
100%