Od okamžiku, kdy se dostanete do Civic, je jasné, že Honda tvrdě usilovala o to, aby to bylo kvalitní auto. Ne že by se v předchozím modelu objevila otazník, ale v celém rozsahu došlo k výrazným zlepšením. Tam, kde byly některé plasty v odchozím automobilu trochu tvrdé, všechny povrchy jsou nyní měkké na dotyk, což jim dává velkou výhodu. Existuje spousta malých detailů, které ocení i řidiči, jako např. Polstrování na kliku dveří, kde odpočíváte loktem. Celkově se to cítí jako prémiové auto. Interiérové uspořádání se změnilo, ale nejsme přesvědčeni, že všechny "vylepšení" jsou nejlepší. Mnoho funkcí, které dělaly starý Civic vyniknout, se odehrály - například nástroje pokryté 3D nástrojem, které byly nahrazeny třemi běžnými číselníky. Úchvatné ovládací prvky klimatizace, které se dříve používaly k volantu, zmizely, místo toho se nyní nacházejí standardní tlačítka před řadicí pákou. Myslíme si, že jde o krok zpět. Na straně plus se zdá, že je více zaměřen na řidiče, přičemž má řadu zametání, která běží od rukojeti dveří přes horní část palubní desky a směrem dolů k centrální konzole. Jedním z problémů je to, že vyšší řidiči najdou koleno, které se na dvířkách dostanou proti tomuto plastovému plastu, obzvláště pokud máte trochu zájem o rohy. Sedadla jsou impozantní, i když s velkou podporou, takže na dlouhých cestách nebudete mít bolesti zad. Tlačítko startovacího motoru je stále na místě a Honda uvízla s digitální rychlostí v krytu nad zbytkem palubní desky. Bohužel, stejně jako předtím, někteří řidiči budou těžko vidět, protože volant může zakrýt. Obrazovka vedle ní byla zdokonalena a vypadá modernější s užitečnými informacemi z palubního počítače. Tento Civic je obrovsky prostorný vpředu, ale ještě více vzadu. Je tu skvělé místo na nohy, spousta místa na hlavě a dokonce i tři se vzadu, je to dost pohodlné. Stejně jako starý model Civic má tento model velkou botu - jednu z největších hatchbacků ve skutečnosti - s 401 litry prostoru a dalších 76 litrů v užitečné podlahové skladovací ploše. To také zachovává "Magic Sedadla", které jsou nejvšestrannější zadní sedadla téměř všichni kolem auta. Chytře sklápějí - se základnou posuvu dopředu a dolů - vytvářejí plochou podlahu a prostor, který podle Hondy může mít tři horská kola nebo tři velké golfové tašky. Sedadla lze pohodlně sklopit i v případě, že jsou přední sedadla posunuta zpět v nejzadnější poloze. Na rozdíl od většiny ostatních vozů mohou být základny také otočeny (proti opěradlu sedadel) a vytvářejí tak velkou podlahu pro přepravu vysokých předmětů. Dostatek zad je jednodušší než předtím díky přepracovaným zadním dveřím a zadnímu sloupu, který byl posunut zpět o 100 mm. Standardní vybavení od zahájení (únor 2012): SE je základním modelem a je vybaveno ovládáním klimatizace, zastavením motoru (při ručních modelech), 16palcovými hliníkovými koly, USB portem, LED diodami, zadním stěračem, elektrická okna, elektrické zrcátka, pomoc při startu na kopci, alarm a I-MID informační displej. Modely ES dodávají Bluetooth, tempomat, dvouzónové ovládání klimatizace, zadní parkovací kameru, přední mlhové světlomety, automatické světlomety, stěračové čelní skla, kožený volant, koženou páku řazení (pouze u ručních modelů) zadní loketní opěrka, elektrické zadní okna, osvětlení okolního prostředí a pedály z lehkých slitin. EX výbava má kožené čalounění, vyhřívané přední sedadla, prémiový audio systém plus HDD sat nav. EX GT je špičkový model a získává panoramatické střešní okno, přední a zadní parkovací senzory, inteligentní vstup a start, 17-palcová kola, xenonová světla s vysokým světlem, sedadlo řidiče a sedadla spolujezdce a zpětné zrcátko s automatickým stmíváním . Jako alternativu je k dispozici adaptivní tempomat (ACC) spolu s brzdným systémem snižování kolizí Honda (CMBS), který stojí o dalších 1900 liber. Balíček T stupně je k dispozici na modelech SE a ES od března 2012 a přidává Bluetooth plus integrovanou navigaci s plným evropským mapováním a dotykovým displejem. Standardní vybavení z faceliftu (únor 2015) S je vybaveno 16palcovými hliníkovými koly, zapnutým / vypnutým autožárovkami, LED denními světly, USB / AUX konektorem (kompatibilní s iPod), kouzelnými sedadly, elektricky ovládanými okny a vyhřívanými zrcátky , imobilizér, systém výstrahy proti deflaci, pomoc při startu na kopci a pomoc při stabilizaci vozidla. Kromě toho se stane standardním systémem zcela nového systému Honda Connect s systémem Navi (volitelné) a systémem City Break Active. SE se skládá z prvků, které se nacházejí v modelech třídy S, ale přináší kožený volant a převodovku, parkovací senzory (přední a zadní), tempomat s omezovačem rychlosti, dálkově zasouvací zpětná zrcátka, 17palcová slitina, C. Sportovní derivát řady Civic nabízí výrazné slitinové pedály, černé střešní obložení, 17-palcová kola z černé slitiny, soukromé sklo (zadní dveře a tónovaná okna zavazadlového prostoru), barevný kódovaný spoiler zadních dveří a jedinečné barevné tělo s nižším okem. SR se může pochlubit ultrazvukovými senzory, koženým interiérem, vyhřívanými předními sedadly, skleněnou střechou, automatickým zrcátkem (standardně), nastavením bederního sedadla řidiče a vysokým výkonem se 8 reproduktory. EX Plus překonává řadu s inteligentním vstupem a spuštěním, nastavitelná sedačka sedadla spolujezdce, nastavitelná boční opěrka sedadla řidiče, vnitřní osvětlení interiéru, 17palcová kola z lehkých slitin a LED světlomety.
100%