Existují tři různé řetězové vačky a dva různé přenosy, všechny nové pro Civic. Nejméně výkonný je 1.4i DSI z Jazzu, ale s výkonem 83 koní, to je v Civicu velmi nevýrazné, zvláště ve srovnání s 1,8-litrovým i-VTEC s výkonem 140 koní. A rozhodně neexistují žádné stížnosti na vynikající motor i-VTEC. Nemusí to být nejvýkonnější benzinový motor na této úrovni, ale fakt zůstává, že je to opravdový klenot. Volné oživení a naléhavost je také zdokonalené, takže když je tvrdě tlačeno, nikdy se nestane hrubým. Ovšem 2,2-litrový motor i-CDTi je opravdu výbrusem a ve skutečnosti jedním z nejlepších vznětových motorů v okolí. Celá hliníková jednotka je tišší a rafinovanější než většina ostatních dieselů a dodávka energie je plynulá s velmi malým turbovým zpožděním, přesto má stále volnou povahu. Díky tomu je díky úhlu 340Nm točivého momentu ulehčujícím řízením v dopravě a velmi tichý na dálnici s velkým tažným výkonem. Je to stejně dobré, pokud jde o manipulaci. Jsou agilní a spolehlivě rohy s jistotou, zatímco přesné řízení zajišťuje dobrou komunikaci. Civic je na cestách zkroucení silně impozantní, pokud jde o ovládání karoserie, ačkoliv brzdy mohou způsobit větší skus. Není to však perfektní - pravda, že závěs je pružný a na dálnici je jízda působivě komponovaná, ale tlumení často přenáší otřesy z hrnců do kabiny. Pokud jste po automatickém režimu, je i-Shift automatický k dispozici u benzínových motorů, ale je to převodovka, která byla splněna s velmi smíšenou odezvou. Upshifts jsou mnohem pomalejší než downshifts a je nejlepší pozvednout trochu pro změnu, ale není třeba zvyšovat otáčky pro downshifts, protože elektronika to pro vás dělá. V automatickém režimu vlevo se řídí stejně jako všechny tyto systémy, s pomalými změnami rychlostí a paniky, pokud jste nemotorní s pedálem akcelerace. V roce 2009 byl 1.4-litrový motor DSi nahrazen mnohem lepšími 1.4-litrovými i-VTEC, které produkují mnohem zdravější 100bhp a coby mnohem vhodnější pro Civic. Aktualizace 2011 Nyní, když už Civic 2.2 i-CDTi není, měli bychom mít stále zájem o auto? Udělal jsem více než 700 mil nejprve v Civic 1.8 Si, pak v BTCC lookalike 1.8 Ti. Zpočátku, přestože jsem byl stále ohromen odvážným a průkopnickým tvarem a brilantním obalem interiéru, který nabízí plochější podlahu s více prostoru než kterýkoli jiný závodník, nebyl jsem s jízdou a manipulací tak nápadný. Jízda na 17palcových pneumatikách o 45 sekcích byla upřímně tvrdá a manipulace se nezdála nic zvláštního. Pak jsem se dostal na své oblíbené silnice na severovýchodě a zapůsobil na mě. Tam je obzvláště těžké dolů svahu levá podpaží přes můstek, který silnice prudce stoupá doprava. Je to velmi obtížná kombinace ohybů a přechodů, aby se zastavilo jakékoliv auto, ale Honda to udělala úplně plochou a rychlejší, než jsem kdy dělal dříve. Takže ačkoli to dosáhne toho, co dělá díky poměrně tuhému zavěšení, je to velmi důvěryhodný, sportovní jízda s pěkným, upřímným řízením. A skutečnost, že to činí 45mpg, odpovídá na otázku o ztrátě nafty.
100%