100%
Obsah
Řidičské dojmy
Existují tři různé řetězové vačky a dva různé přenosy, všechny nové pro Civic. Nejméně výkonný je 1.4i DSI z Jazzu, ale s výkonem 83 koní, to je v Civicu velmi nevýrazné, zvláště ve srovnání s 1,8-litrovým i-VTEC s výkonem 140 koní. A rozhodně neexistují žádné stížnosti na vynikající motor i-VTEC. Nemusí to být nejvýkonnější benzinový motor na této úrovni, ale fakt zůstává, že je to opravdový klenot. Volné oživení a naléhavost je také zdokonalené, takže když je tvrdě tlačeno, nikdy se nestane…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Zřetelný design zvenku se dostává do vynikající kabiny. Díky konceptu Dual Link jsou všechny ovládací prvky včetně vysoko umístěné řadicí páky v dosahu volantu. Funky 3D pomlčka s konkávním krytem a digitálním otáčkem poskytují futuristický pocit, zatímco volant je skvělý. Drobné rukojeti zahrnují sedadlo řidiče, které je mírně příliš vysoké, zatímco zadní viditelnost je výrazně narušena spoilerem středového stupně, ale celkově je to stylový a dobře promyšlený interiér. Modrá osvětlená digitální pomlčka vyčnívá stejně jako vyřezávaný volant a inteligentní ovládání. Někteří řidiči však mohou zjistit, že digitální rychlost je zakryta volantem, což je frustrující, protože je to jediný způsob, jak znát rychlost - neexistuje žádná tradiční analogová rychlost. Tlusté a-sloupky se vytahují i na křižovatkách. Je to praktické. Zadní sedadla jsou šikovně sklopná a přístup díky snadnému otevření dveří. Velké C-pilíře vám dávají pocit, že jste se obepítali a prostor pro výšku je trochu těsný pro vyšší cestující, ale na straně plus Civic nabízí tašky na nohy. Mezitím je obuv obrovská a velmi praktická, díky částečnému podložnímu úložnému prostoru. Neexistuje však žádné rezervní kolo, jen plechovka z pěnového těsnění. Díky inteligentnímu systému zadních sedadel je Civic velmi praktickou volbou. Stejně jako u Jazzu, palivová nádrž sedí pod předními židlemi, takže nejen že je zadní prostor velmi prostorný, ale i pod sedadly je dodatečné uložení. Chytré židle se také skládají rovně, nebo mohou být základny zdviženy. Pokud jde o prostor pro cestující, Civic se může pochlubit spoustou nohou v zádech, a to i pro šest zápatí,
Recenze automobilu
Není překvapením, když zjistili, že Honda začala s prázdným papírem, když navrhla tento Honda Civic. Jsou to póly kromě svého předchůdce a dělají další hatchbacky, které vypadají pozitivně běžné. Honda Civic je model, který nově definoval myšlenku konstrukce vozu, a to jak uvnitř, tak ven - nic jiného na silnici to vypadá docela podobně. Předchozí Honda Civic byla velmi schopným vozem, ale trpěla problémem s obrazem. Ale tento novější model je stejně jako Eastbourne, jak se dostanete. Jejich…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Praktická a pohodlná kabina, obrovské množství v interiéru, skvělý vznětový motor i-CTDi 2,2, dobře postavený a spolehlivý, příjemný pro řízení.
- Původní motor 1.4-litrový i-DSI byl zklamáním, ale 1.4 i-VTEC od roku 2009 je mnohem lepší, motorová i-CTDi klesla od roku 2011, zadní viditelnost bránila okna spoiler.
100%
Honda Civic na prodej
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 125 058 km
- Cena
- 115 000 Kč
- Vyrobeno
- 2001
- Tachometr
- 131 307 km
- Cena
- 39 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 144 013 km
- Cena
- 119 900 Kč
- Vyrobeno
- 2014
- Tachometr
- 109 140 km
- Cena
- 249 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 92 071 km
- Cena
- 189 990 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 10 500 km
- Cena
- 399 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 179 969 km
- Cena
- 59 999 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 184 125 km
- Cena
- 45 900 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 10 km
- Cena
- 469 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 75 084 km
- Cena
- 279 000 Kč