Honda Civic Type R používá stejný 2,0-litrový turbodmychadlový motor VTEC z předchozího modelu, ale s výkonem vyšším než 320PS - 10PS více než předtím. Špičkový točivý moment je stejný, kolosální 400 Nm, dostupný od 2500 do 4500rpm. Jakmile turbodmychadlo dosáhne zesílení, přebírá VTEC - takže motor stále stoupá, aby se zmenšil. Výsledkem je vynikající výkon. Zrychlení z rychlosti 0 - 62 km / h trvá 5,7 sekundy (na papíře), ale je to v pohybu, že motor svítí, s výkonem na kohouti téměř bez ohledu na rychlost, ve které se nacházíte. Pokud potřebujete změnit, pak auto-rev systém shody znamená, že to můžete dělat hladce i při těžkém brzdění. V závislosti na typu jízdy máte tři různé režimy jízdy - komfort, sport a + R. Značně odlišují způsob, jakým vozidlo cítí, s komfortem vytvářejícím vazbu řízení a značně měkčí jízdu. Režim Sport je ideální pro silný pohon na silnici. To znatelně zesiluje řízení a manipulaci a udržuje nechtěné tělo v kotoučích, a přitom se vyhýbá kvalitě jízdy. Existuje spousta záběrů a spousta zpětné vazby pro řidiče, což dělá Civic Type R obrovskou zábavu. Řídicí režim + R je opravdu nejlépe vyhrazen pro dny jízdy, neboť umožňuje přizpůsobit přizpůsobivé tlumiče standardně tak, že téměř všechny nedokonalosti nebo praskliny na povrchu vozovky jsou zasílány do kabiny. Na hedvábně hladké závodní dráze to je skvělé, ale na B6270 to není tak dobré. Navzdory všem silám, které procházejí předními koly, zůstává manipulace extrémně komponovaná, i když se zrychluje z pevného ohybu, který zabraňuje příliš rychlému řízení. To znamená, že kolo se při urychlení občas trochu ukloní - není to problém s pohonem všech kol Ford Focus RS. Když se vám nelíbí vaše velmi oblíbená cesta, Civic Type R je zvládnutelnější než jeho předchůdce. Výfuk drones méně, závěs je komfortní a je to jen trochu méně hardcore. Stále však dochází k frustraci - spojka je těžká a kruh otáčení je hrozný, takže není ideální při parkování.
100%