Závěs je tužší než pětidveřový, s pevnějšími tlumiči, které dávají vozu sportovní pocit. Motory jsou stejné o objemu 90 koní a o objemu 110 koní a o objemu 110 koní a u trojdveřového karosérie má 1.4 dočasný prospěch z výkonu 150 g / km C02, který je určen pro nejnižší pásmo VED ve výši 100 liber. Zařazení je neomódně nízké rychlosti 20,5 milisekund za 1000 ot / min v 5. místě, aby bylo dosaženo lepší odezvy na škrtící klapku, avšak úspora paliva je dobrá 40-45mpg. Ale nejlepší zprávou je cena. 3dveřová Honda Civics je plná £ 1,000 levnější než 5dveřové modely, počínaje velmi rozumným £ 10,795 včetně klimatizace a zvyšuje se na maximálně £ 13,895 pro klimatizovaný model 1.6SE. Jedinou kritikou, kterou jsem nalezl, byla mírně přehnaná jízda na špatných silnicích; a ačkoli se vůz velmi dobře zachází a uchopí, když konec předního konce nakonec ztratí přilnavost, trochu náhle udeří. Není to tak špičkový model: Honda Civic Type R. Zřejmým způsobem, jak dát řadě Civic sportovní, moderní trendy, bylo navrhnout horkou verzi. V případě, že VW má svůj GTi, kde má Renault svůj ClioSport, kde má SEAT svůj Cupra, má Honda svůj typ R. Nejprve je typ integrace R. Potom Accord typ R. Nyní je to 200bhp řetězec cam šestistupňové Civic Type R. To je o 20 bhp více než SEAT Leon 20VT bez turbo, 28bhp více než ClioSport 172 a masivní 50bhp více než současný VW Golf GTi 1.8T. Měl jsem štěstí, že jsem mohl řídit auto na uzavřených silnicích bez omezení horní rychlosti. Manipulace je opravdu velmi dobrá, pokud není tak ostrý jako starý Peugeot 306 GTi-6 nebo SEAT Leon 20VT. Normální limit je nastaven nedotáčivostí spíše než převrácením, ale s typem R je progresivní a využitelný. A motor dosahuje nejlepšího výkonu mezi 6 000 a 7 400 ot / min, kdy je dosažen špičkový výkon (ačkoli otáčky se pohybují na 9 000, omezovač otáček se rozkládá asi na 7 800). Zjevně bylo plné radosti, když se v naprosté bezpečné cestě projížděla po uzavřených, neomezených silnicích. Ale schopnost předjíždění vozu je tak fenomenální, že je také velmi dobrá při dosahování pokroku v běžných jízdních podmínkách ve Velké Británii. Nízká rychlost kolem rychlosti 21 mph za 1000 otáček za minutu v 6. a propojení s VTEC vám umožní pojíždět po 50 km / h v 6., případně mnohem rozumněji v 5. místě. Poté, když potřebujete, aby se vrhlo před bezpečným předjížděním, stačí jen vybrat správnou výbavu a vy jste pryč. Dokonce i čtvrté je dobré maximálně 100 mph. Ale věc je, že pokud si nehneš krk, vůz je stejně jemný a poslušný jako stará kočka. Nevykřikuje na vás, aby vás rychle řídil, takže nemusíte. A aby vám pomohla zajistit, že vaše licence zůstane nezničené nepříjemnými, ospravedlnitelnými čmáranicemi, nabídne Honda bezplatný 'Motor Appraciation Course' s každým prodaným vozem. Toto má formu jízdy doprovázené instruktorem Police Advanced Class 1. Nejprve vám (nebo ona) provede seznam smysluplných předběžných kontrol, pak s vámi projede vaše specifické požadavky. Poté půjdete na disk, po kterém instruktor poskytuje rady a pokyny pro překonání všech nedostatků, které si všiml ve vaší koncentraci, pozorování, vnímání nebezpečí, předvídání, plánovací schopnosti, polohování, zatáčení, předjíždění a využití rychlosti. Poté vás instruktor navede, aby vám ukázal, jak praktikuje to, co kázal.
80%