80%
Obsah
Řidičské dojmy
Závěs je tužší než pětidveřový, s pevnějšími tlumiči, které dávají vozu sportovní pocit. Motory jsou stejné o objemu 90 koní a o objemu 110 koní a o objemu 110 koní a u trojdveřového karosérie má 1.4 dočasný prospěch z výkonu 150 g / km C02, který je určen pro nejnižší pásmo VED ve výši 100 liber. Zařazení je neomódně nízké rychlosti 20,5 milisekund za 1000 ot / min v 5. místě, aby bylo dosaženo lepší odezvy na škrtící klapku, avšak úspora paliva je dobrá 40-45mpg. Ale nejlepší zprávou je cena.…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Velké, hip-objímání rally-type sedadel; 6-stupňová skříňka se špičkovým, krátkovrstým převodovkou tam, kde chcete, vedle levé ruky; velké, větrané kotoučové brzdy s ABS a EBD; Pneumatiky 205/45 R17; a žádný elektronický systém řízení trakce nancy chlapec se dostal do cesty a zkazit zábavu. Chcete-li přinést typ R do 16 000 liber, jsou řidiči požádáni, aby udělali malou obět. Klimatizace je 800 liber navíc. Ale všechno ostatní je správné.
Recenze automobilu
Testoval jsem nový britský model Honda Civic s pěti dveřmi v listopadu, který chválil jeho užitečný, chytrý a praktický interiér typu MPV. Má vynikající bezpečnostní skóre 4-hvězdičkový NCAP a nabízí nejlepší bezpečnost pro každého z vozidel, která byla ještě testována. Byl to úspěšný úspěch, druhá byla pouze v britských prodejních číslech Ford Focus. A samozřejmě to není dobré jen pro Hondu, je to dobré pro Británii. Ale 5dveřová Civic je zcela praktické, rozumné auto, ideální pro rodiny a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Rychlý motor VTEC je návykový.
- Je to žízeň a postrádá pocit řízení.
80%