80%
Obsah
Řidičské dojmy
Závěs je tužší než pětidveřový, s pevnějšími tlumiči, které dávají vozu sportovní pocit. Motory jsou stejné o objemu 90 koní a o objemu 110 koní a o objemu 110 koní a u trojdveřového karosérie má 1.4 dočasný prospěch z výkonu 150 g / km C02, který je určen pro nejnižší pásmo VED ve výši 100 liber. Zařazení je neomódně nízké rychlosti 20,5 milisekund za 1000 ot / min v 5. místě, aby bylo dosaženo lepší odezvy na škrtící klapku, avšak úspora paliva je dobrá 40-45mpg. Ale nejlepší zprávou je cena.…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Velké, hip-objímání rally-type sedadel; 6-stupňová skříňka se špičkovým, krátkovrstým převodovkou tam, kde chcete, vedle levé ruky; velké, větrané kotoučové brzdy s ABS a EBD; Pneumatiky 205/45 R17; a žádný elektronický systém řízení trakce nancy chlapec se dostal do cesty a zkazit zábavu. Chcete-li přinést typ R do 16 000 liber, jsou řidiči požádáni, aby udělali malou obět. Klimatizace je 800 liber navíc. Ale všechno ostatní je správné.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Testoval jsem nový britský model Honda Civic s pěti dveřmi v listopadu, který chválil jeho užitečný, chytrý a praktický interiér typu MPV. Má vynikající bezpečnostní skóre 4-hvězdičkový NCAP a nabízí nejlepší bezpečnost pro každého z vozidel, která byla ještě testována. Byl to úspěšný úspěch, druhá byla pouze v britských prodejních číslech Ford Focus. A samozřejmě to není dobré jen pro Hondu, je to dobré pro Británii. Ale 5dveřová Civic je zcela praktické, rozumné auto, ideální pro rodiny a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Rychlý motor VTEC je návykový.
- Je to žízeň a postrádá pocit řízení.
80%