Zavazadlový prostor se může pochlubit špičkovou kapacitou 624 litrů se zadními sedadly na místě a když vezmete hluboký skrytý úložný prostor pod falešnou podlahou. Tento obrovský prostor není tím, co nás nejvíce zapůsobí na boot Tourera - místo toho je to jednoduchost provozu. Sedadla sklápějí jednou pákou na každé polovině opěradla opěradla a stejně jako opěradlo sklouzne dopředu, základna sedadla také klesá do podlahy a ponechá plochou zátěžovou pozici. Hloubka podlahy odpovídá výšce parapetu, takže zatížení a vykládání těžkých předmětů je velmi snadné. Pak jsou tu 'kouzelné' podstavce zadních sedadel, které se sklánějí nahoru a zanechávají prostor pro přenášení vysokých předmětů vzadu. Je to rys používaný také v jazzu pro skvělý efekt. Celková kapacita 1668 litrů je o více než 100 litrů větší než její konkurenti od Ford, Vauxhall a Volkswagen, ale je také o něco větší než plnohodnotné alternativy, jako je Audi A4 Avant. Nyní můžeme vidět, proč Honda doufá, že bude držet krok ke snížení majitelů Accord. Vpřed je Civic Tourer trochu méně přesvědčivý. Dvoupatrová palubní deska, která kombinuje analogové a digitální přístroje, zůstává něco ergonomického mish-kaše. Je to dobře provedená a kvalita materiálu je špičková, ale rozptýlené středové konzoly ovládání systému řízení klimatizace a tlumení nejsou zdaleka ideální. Provoz palubního počítače z ovládacích prvků kola je také občas intuitivní. Režim Eco je pěkná volba, ale opravdu potřebujeme stromovou grafiku na displeji palubní desky? Jsou to však podráždění - základy jsou tam všechny, včetně velitelské pozice na řízení, pěkně upravených ovládacích prvků a dobré viditelnosti. Hlava a nohy jsou také vynikající, zejména v zadní části, zatímco velké dveře jsou otevřené široké pro snadný vstup a výstup. K dispozici je také dostatek úložného prostoru pro šance a konce, s velkoryse rozměrnou skříní s rukojetími doplněnou o velké dveře a velkou krycí skříní mezi předními sedadly.
100%