100%
Obsah
Řidičské dojmy
Honda Civic Tourer s motorem i-DTEC o objemu 1,6 litru se očekává, že bude v nejbližším případě nejprodávanějším modelem. A když jedete autem, je snadné pochopit proč. Ano, má poměrně nízkou hodnotu CO2 99g / km - za volné VED - a jeho tvrzené zrychlení 0-62mph za 10,1 sekundy je také velmi dobré - ale to, co skutečně odjedete, je, že je to hladký, prudká a opravdu velmi citlivá jednotka. Jeho nejvíce zřejmý rival, Volkswagen Golf 1.6 TDI, by mohl odpovídat Hondu z hlediska spotřeby paliva a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Zavazadlový prostor se může pochlubit špičkovou kapacitou 624 litrů se zadními sedadly na místě a když vezmete hluboký skrytý úložný prostor pod falešnou podlahou. Tento obrovský prostor není tím, co nás nejvíce zapůsobí na boot Tourera - místo toho je to jednoduchost provozu. Sedadla sklápějí jednou pákou na každé polovině opěradla opěradla a stejně jako opěradlo sklouzne dopředu, základna sedadla také klesá do podlahy a ponechá plochou zátěžovou pozici. Hloubka podlahy odpovídá výšce parapetu…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Britský Honda Civic Tourer je dalším krokem ve vývoji nejdelší modelové řady japonské společnosti. Příjezd pětidveřového panství podpoří rozsah, který se po jeho uvedení v roce 2012 stal pomalým startem. Civic Tourer trvalo dva roky a hlavní důvod tohoto zpoždění byl, že byl vyvinut po hatchback jako další model v dosahu. A to je úpadek tradičního trhu s velkými nemovitostmi. Ačkoli vynikající CR-V přitahuje některé majitele Accord, kteří se chtějí změnit, Honda počítá, že Civic Tourer bude…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Praktická a prostorná verze nemovitosti v roce 2012 Civic. Brilantní 1,6 dieselový motor i-DTEC. Zvláštní styling. Chytrá zátěžová oblast. Slušná kvalita jízdy.
- K dispozici pouze s dvěma možnostmi motoru. Zvláštní interiér nebude mít všichni vkus. Není to obchod.
100%