Stejně jako staré auto jsou kožené sedačky jedinou možností. Unlilke staré auto a podobně jako ve Velké Británii postavené Civic 5-dveře, dostanete vynikající line-of-sight digitální rychloměr a otáčkoměr vidět přes volant. Myšlenka spočívá v tom, že při startu a zrychlení funguje benzínový motor v režimu časování ventilů s nízkou rychlostí s asistencí elektrického motoru. Během jízdy s nízkými otáčkami se ventily motoru zavřou a vozidlo běží pouze na elektrickém motoru. Během mírného zrychlení a vysokorychlostního plavby pohání motor poháněný benzínovým motorem v časovém režimu ventilů s nízkou rychlostí. Během tvrdého zrychlení pracuje benzínový motor s vysokorychlostním režimem časování ventilů s asistencí motoru. Při zpomalení, například při sestupu z kopce s pedálem z plynového pedálu, jsou ventily zážehového motoru uzavřeny a elektromotor se stává regenerátorem, který zotavuje maximální množství energie a ukládá je do akumulátoru. A pokud se zastavíte v provozu, motor se úplně vypne a začne znovu, jakmile se dotknete plynového pedálu. Díky převodovce CVT a elektrickému motoru, který pomáhá benzínovému motoru, tento otáčkoměr provádí některé zvláštní triky. Při pevné akceleraci se pohybuje kolem 6 000 ot / min a zůstává tam, zatímco auto shromažďuje rychlost. Případně bude plavit rychlostí 30 mph za 1000 ot./min. A více než 30 milisekund za 1000 otáček za minutu, při sestupu na dlouhém kopci, při nošení fazole, kde můžete cestovat rychlostí 95 km / h při rychlosti 100 mph a současně dobíjet baterie elektromotoru. S více konvenčními kontrolami než s Priusem II, zdá se, že Honda Hybrid je sportovnější a zrychlí s určitou rychlostí. Ale tato iluze se rozpadá na zákrutových, kopcovitých venkovských cestách, když se nějaký setrvačnost zapojí do způsobu, jakým se vozidlo zachází. To prostě není jasné. A pokrok je určitě daleko od bezvýrazného. Ve špatně označené rychloměrné kamerové dopravě, která je Northamptonshire (zkusit následovat A43 od Towcesteru až po Corbyho **), to bylo kolébkové kulaté kruhové objezdy a téměř nemožné začít plynulě z nečekaných tisíc sad dopravních světel. Částí problému se zdá být setrvačník elektrického motoru vyžadující více brzd, než byste jinak potřebovali. Jak uvedl Andrew English ve svém testu Telegraph, nejste si úplně jisti, kolik brzdění budete potřebovat, což může mít za následek, že malá brzdící dráha se může zcela náhle proměnit v krizi. Potom, když jste zastaveni na pohonu, motor se vypne, takže jste nuceni použít parkovací brzdu nebo nožní brzdu, abyste zastavili vražení auta na kopci. Úspora paliva byla dobrá, i když ne brilantní. Přes 281 mil jsme průměrně 42.7mpg. Zdá se tedy, že hlavní výhodou automobilu bude vyhýbání se poplatkům za dopravní zácpy. Nebo, chcete-li to v ekologičtějším kontextu, vyhýbat se emisím škodlivých NOX, což je velká nevýhoda vznětového motoru.
60%