60%
Obsah
Řidičské dojmy
Stejně jako staré auto jsou kožené sedačky jedinou možností. Unlilke staré auto a podobně jako ve Velké Británii postavené Civic 5-dveře, dostanete vynikající line-of-sight digitální rychloměr a otáčkoměr vidět přes volant. Myšlenka spočívá v tom, že při startu a zrychlení funguje benzínový motor v režimu časování ventilů s nízkou rychlostí s asistencí elektrického motoru. Během jízdy s nízkými otáčkami se ventily motoru zavřou a vozidlo běží pouze na elektrickém motoru. Během mírného zrychlení…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Místo sedadla a jízdní polohy jsou však velmi pohodlné. S nejlepším a nejpohodlnějším parkovacím brzdem, se kterým jsem nedávno narazil. Je perfektně umístěna a nakloněna na straně řidiče centrální konzole a potěšením pro použití. Mám rád i volant. Je to kožená, poměrně malá, mírně osmihranná, s snadno ovladatelnými tlačítky rádia a tempomatu umístěnými do paprsků. Vzhledem k tomu, že thajský trh Civic 1.8 saloon má sklopené zadní sedadla, takže zavazadla mohou vyběhnout z boty, na Hybridu není nic takového, protože prostor nad zadními koly je obsazen bateriemi. Takže je mnohem méně univerzální než hatchback Prius. To znamená, že je to správné pět míst s úplně plochou zadní podlahou.
Recenze automobilu
Britský trh Honda Civic IMA byl vždycky trochu zvláštní. Integrovaná motorová asistovaná 1,3-stupňová, 5stupňová manuální převodovka a čtyřdveřový sedan. Nový, nyní nazvaný Honda Civic Hybrid, má motor Jazz 1,339cc upravený se samočinně uzavíracím ventilem. A vezmeme-li si z knihy Toyoty Prius knihu, spíše CVT než manuální převodovka. Honda Civic Hybrid 2006 Road Test
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Poplatek za přetížení je osvobozen, pokud byl zaregistrován před leden 2011, daň z levného vozidla.
- Hodně se rotuje v nárožích, po roce 2011 se již nevybíjí poplatky za přetížení.
60%