Pod kapotou získáte 155 nebo 190 psi a točivý moment 190 nebo 225 Nm. A nemusíte čekat na tu sílu. Většina z nich je pod nohama z velmi nízkých otáček kvůli chytrému VTEC variabilnímu časování ventilů. Motory jsou také docela čisté a splňují emisní předpisy EU5 o dva roky dříve, aniž by zhoršily nároky řidiče. 2.0 litr dostane 5stupňovou manuální skříňku nebo 5stupňovou automatickou převodovku Tiptronic, která je matoucí směrem dopředu pro vzpřímeně a vzadu pro výkyvy a opačný ke způsobu, jakým Mazda šla. Ale je to velmi příjemný, hladký a bezmotorový motor, bez boomu, stejně šťastný na 50 nebo 80, stejně jako na 100 mph plus. Mnozí řidiči, kteří postrádají 85-93 dohody, budou s tímto vozem opravdu šťastní. 2.4 s 6-stupňovou skříní má skutečný a použitelný výkon. Navíc jemná manipulace, dobrá absorpce rázů a spousta pocitů díky lehkému, ale ne příliš lehkému řízení. Pětrychlostní autobox je také vhodný pro tento motor, avšak pokud si předem nevybernete poměr, může to udělat špatné rozhodnutí pro vás na půli cesty za rohem. Tourer je poněkud těžší než saloon, jak vidíte na obrázcích, a na papíře to poněkud oslabuje výkon. Ale ne na silnici. 2.0 litr je živý v 5. i když je a / c zapnutý. Šestistupňový typ 2.4 typu S je poměrně rychlý, ale jeho tuhší zavěšení se opravdu nevztahuje na povahu automobilu. 2.4 auto jednoduše gely jako správná kombinace motoru, převodovky, těla a odpružení. Je to trochu měkčí než typ S, samozřejmě. Ale pomáhá spíše než bránit. Pětistupňová autoboučka se zpětnou směnností typu Tiptronic skvěle funguje s krásným pocitem na robustní přesnou řadicí páku. Konečně, bezpečnost. Nestačí, abyste dosáhli ještě čtyřhodinové klasifikace bezpečnosti NCAP. V dnešní době musí výrobce automobilů zažít plnou pětistupňovou léčbu, která s vícenásobnými airbagy, které chrání interiér, s jistotou očekává Honda. Ale udělali krok o krok dál tím, že zvažovali lidi mimo i uvnitř auta. Tím, že ponecháme prostor pod kapotou a křídly, dávají chodci dost nešťastnou náladu, aby se do auta dostali pěkné, měkké místo na přistání. Takže Honda může zaškrtnout všechny krabice. S novou dohodou se dostali ze sektoru D v masovém trhu a zpátky na místo, kde bývalo Accord. Motory jsou dobré k řízení a šetrné k životnímu prostředí. Ovládací prvky jsou lehké. Manipulace je výborná. Hladiny hluku jsou nízké. A každý je dobře chráněn. To vůbec není špatné. Nejdříve z tohoto zcela nového 2,204cc common-rail diesel je řetězový kamer, podobně jako BMW, Mercedes, Ford Mondeo, Vauxhall Vectra, SAAB 9-3 a Rover 75. Na papíře, s pouhými 140PS, nepřišel jako vítěz v sílách. BMW320d získal ocenění. Ale pro inženýry Hondy, že to vůbec podepsali, muselo být pro jiné dieselové motory, jaké je Honda s jinými zážehovými motory. Nejlepší ve třídě pro zdokonalení. Honda nechtěla dát své jméno na nějaký krutý a starý olejový hořák. Ano, zvenčí to zní jako taxík. A zevnitř můžete slyšet tlumené, ale dobře známé naftové klepání. Ale způsob, jakým se chová, je stejně jako motorina Toyota Yaris jako diesel. Moment je zde při zatížení lopaty (250 liber za 2 000 ot./min). Ale to, co nezískáte, je známkou katapultového účinku, který se dopustil tolik dieselů. Myslím tím, že není nic pod 1000 otáček za minutu, pak vše najednou, jakmile se dostanete kolem 2 000, pak už nic od 4 000 ot / min. Nová Honda CDTI je hladká a punčocháče v celém rozsahu otáček. Je to tak pružné a volné oživení, že při stoupání po 30 mililitrech od Marbelly po Rondu jsem ji opustil ve třetině většinu času. Na rozdíl od modelu Avensis D-4D existuje dostatek vrstev, aby se odlepil přední a žádný alarmový systém kontroly trakčního ovládání rukou, pokud byste tak udělali. Ale brzy zjistíte, jak to zvládnout. Na autopistu (což není mimořádně španělské pro "startování auta"), řízení je trochu méně šťastné, než na vinuté terénní cestě. Máte větší vědomí své lehkosti a umělého sebecentrování. Pak se podíváte na speedo a uvědomíte si, že i když motor dělá jen 3 000 ot / min, auto dosahuje rychlosti 100 mph. To je velmi užitečné dlouhé převody. Znamená to, že řidiči, kteří musí strávit spoustu času na dálnici, by měli vidět spotřebu paliva v polovině 50. let.
60%