Většina lidí jít za vynikající vznětový motor i-DTEC a je snadné pochopit proč. Jedná se o velmi tichou jednotku, obzvláště znatelnou při startu, a dokáže zůstat rafinovaný, a to i v případě, že je to těžké. Má tolik točivého momentu s 350 Nm, což znamená, že může být velmi silně na všech převodech, pokud je to zapotřebí s dobrým obratovým tempem, cítí se podstatně rychleji než jeho 150bhp figure a 0-62mph v čase 9,8 sekundy naznačují. Je to také výkonný motor s emisemi CO2 155g / km a požaduje ekonomiku 47,8mpg. V polovině roku 2009 byl představen špičkový sortiment Accord Tourer Type-S, který využívá stejný motor i-DTEC, ale s výkonem výrazně posíleným na 180 koní. Točivý moment se také zvyšuje o 30Nm a způsobuje, že se sportovní Accord značně zrychluje, zvláště pokud jde o předjíždění nebo spojení rychlého tekoucího provozu. Pro ty, kteří si myslí, že diesely nebudou nikdy tak zábavné řídit jako benzin, může to být motor, který by změnil názor. Volně se otáčí jako benzín a cítí se rychle bez zastavení bez turbo-zpoždění, přesto získáte výhody točivého momentu, který je vyšší než otáčky, takže výkon nevypadá. Typ-S také získá jedinečný design 18-palcového hliníkového kola, který přispívá ke sportovnímu cícení modelu. Navzdory dodatečnému výkonu je typ-S jen částečně méně ekonomický s požadovaným 47mpg plus emisemi CO2 157g / km. Benziny mají velmi odlišný charakter jako benzinové motory, ale jsou stále dobrými motory. Je to 2,0-litrový i-VTEC s výkonem 156 koní, který je nutno pracovat poměrně těžko, aby bylo dosaženo toho nejlepšího z toho, a díky tomu je ušetřena spotřeba paliva. Vrací se nárok na 38.7mpg, který není příliš špatný, ale pokud jdete o volitelnou automatickou převodovku, to klesne na 36.6mpg a auto se může cítit trochu pomalé při nízkých rychlostech. 2.4-litrový i-VTEC je nejvýkonnější model na papíře s výkonem 201 koní, který jí dává rychlosti 7,8 sekundy, ale necítí se tak rychle, jak by si to představoval. Je to ale dobře, a to zní působivě, ale je docela žíznivý s tvrzeným průměrem pouhých 31.3mpg, zatímco nadšený jízda uvidí, že to rychle klesne pod 30mpg. Automatická verze byla naladěna pro hospodárnost, takže se vrací skutečně 31.7mpg, ale čas 0-62mph dramaticky klesá na 9.6 sekundy. Na cestě je Accord Tourer velmi stabilní a dobře zasazená, cítí podstatnější než předchozí Accord, pomáhá jeho širší trať, i když je rozchod kol mírně kratší než předtím. Je velmi náročné na ruce s působivou přilnavostí a trakcí vozu s pohonem předních kol. Jízdní jízda se v modelech Type-S může v některých případech zacílit trochu "zaneprázdněným", a to s většími 18palcovými koly a zdá se, že se toho hodně děje, dokonce i na poměrně hladkých dálnicích, ale je to daleko od toho, že je příliš pevná a je pohodlná dlouhé cesty. Systém Stability Assist je nyní instalován po celém rozsahu vozidel Accord a zjišťuje, zda se přívěs začne otáčet při rychlosti tažení. Systém využívá kombinaci snižování točivého momentu a individuálního brzdění kola, aby vozidlo a přívěs zpátky pod plnou kontrolu.
80%