Tam je vysoce kvalitní a upmarket pocit do interiéru Accord, který je jedním z důvodů, proč se dokáže cítit více zvláštní než jiné mainstream majetky. Stylový volant je skvělý pro držení a má dostatek nastavení dosahu a výšky, takže je snadné najít správnou polohu. To je asi nejviditelnější oblast, kde je patrné, že Accord sedí někde pod BMW nebo Audi, ale mírně nad vozy z Mazdy nebo Vauxhall. Tam je dobrá pozornost k detailu. Z dobře umístěných a jasně označených přepínačů na skutečnost, že zametací dashtop neodráží na čelním skle. Pohybová páka vypadá trochu nepodstatněná pro takovou velikost auta - je to spíše něco, co byste očekávali v malém hatchbacku - ale samořadí je samo o sobě pozitivní s hezkou hmotností. Palubní funkce "plovoucí" podsvícené přístroje, s multi-informačním displejem LCD, který je umístěn ve středu čelisti rychloměru. Pomocí ovládacích prvků na volantu umožňuje řidiči cyklus zobrazení prostřednictvím několika obrazovek, včetně rozsahu, hospodárnosti a doby jízdy. Jak můžete očekávat, je zde spousta chytrých úložných prostorů pro extra praktičnost, včetně dvou postranních kapes na středové konzole, uzavřené úložné plochy na straně volantu, velké kapsy na přední dveře, které jsou schopné uchovávat lahve a mapy, panely zadních dveří a velká skříň se středovou konzolí. Skutečnost, že tato dohoda je širší než předchozí model, je bohatstvím pro pokoj pro cestující. Přední kabina má více kokpitu kolem řidiče, přesto je ještě dostatek loketního prostoru pro předního spolujezdce a přední sedadla poskytují větší podpěry a dodatečnou podporu. K dispozici je také nová vnitřní konstrukce, která je určena ke snížení vibrací. Je to prostorné i v zádech, pomáhá nízký centrální přenosový tunel na podlaze. Tři mohou sedět přes zadní stranu v slušném pohodlí a tam je dobrá volná plocha a prostor kostí. Neobvyklé elektrické zadní výklopné dveře, které byly standardem předchozího Accordu, byly propuštěny ze standardního modelu (přestože se stále objevují modely EX GT a Type-S). Má dlouhý nákladový prostor vhodný pro golfisty se spoustou praktických cubbies skrytých pod ním, ačkoli nepříjemně, žádné rezervní kolo, na které byste očekávali, že najdete jeden. Zavazadlový žaluzie obsahuje síť pro psy, která se spíše otřásá do slotů na čelním panelu. Jedinou nevýhodou je celková kapacita. Plocha zátěže je 406 litrů se zadními sedadly nahoru, což je menší než mnoho jiných pozemků a vypadá velmi omezeně v porovnání s Mondeo Estate nebo Toyota Avensis Tourer, který se může pochlubit více než 540 litry. Standardní vybavení od zahájení (září 2008): Modely ES jsou vybaveny 16palcovými hliníkovými koly, tempomatem, elektrickým ovládáním oken, klimatizačním systémem, alarmem Thatcham CAT1, CD stereo, asistentem pro stabilitu vozu a přívěsu (VSA a TSA) elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a pomocná zásuvka pro přehrávače MP3, jako například iPod. Verze ES GT přinášejí GT aero kit, který obsahuje přední spoiler a boční sukně, 17-palcová kola z lehkých slitin, sportovní závěs, přední mlhová světla, soukromé sklo, slitinová páka, sportovní čalounění, Bluetooth, port USB kožený volant. K dispozici je volitelná pokročilá navigační sada, která dodává DVD sat nav, zadní parkovací kameru, 6 měnič CD a 10 reproduktorů Premium Audio. EX se zaměřuje na luxus a na modelu ES má 17-palcová slitina, sportovní odpružení, přední mlhové světlomety, plné kožené čalounění, sedadlo řidiče, elektrické vyhřívané přední sedadla, automatické světlomety, stěrače citlivé na deště, přední a zadní parkovací senzory , střešní okno, kožený volant, dálkově ovládané elektrické zadní dveře a pomocný vstup s USB portem. EX GT je založen na EX a přidává knoflíky z lehkých slitin, xenonové světlomety, ostřikovače světlometů, sportovní čalounění, soukromé sklo a GT aero kit s předním spoilerem a bočními sukněmi. Typ S je špičkou modelu řady a je dodáván výhradně s vyšším pohonem s výkonem 180 k. 2.2 motoru i-DTEC. Na základě EX GT přidává také 18-palcová kola z lehkých slitin, jasné boční ukazatele a celokožený interiér.
80%