80%
Obsah
Řidičské dojmy
Většina lidí jít za vynikající vznětový motor i-DTEC a je snadné pochopit proč. Jedná se o velmi tichou jednotku, obzvláště znatelnou při startu, a dokáže zůstat rafinovaný, a to i v případě, že je to těžké. Má tolik točivého momentu s 350 Nm, což znamená, že může být velmi silně na všech převodech, pokud je to zapotřebí s dobrým obratovým tempem, cítí se podstatně rychleji než jeho 150bhp figure a 0-62mph v čase 9,8 sekundy naznačují. Je to také výkonný motor s emisemi CO2 155g / km a požaduje…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Tam je vysoce kvalitní a upmarket pocit do interiéru Accord, který je jedním z důvodů, proč se dokáže cítit více zvláštní než jiné mainstream majetky. Stylový volant je skvělý pro držení a má dostatek nastavení dosahu a výšky, takže je snadné najít správnou polohu. To je asi nejviditelnější oblast, kde je patrné, že Accord sedí někde pod BMW nebo Audi, ale mírně nad vozy z Mazdy nebo Vauxhall. Tam je dobrá pozornost k detailu. Z dobře umístěných a jasně označených přepínačů na skutečnost, že…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Již řadu let se společnost Honda pokouší zvýšit svůj status na pozici prémiového výrobce automobilů se skutečným důrazem na styl, kvalitu a zdokonalení. S Honda Accordem a Accordem Tourerem se to pravděpodobně blíží. Zatímco možná není až do úrovně řady BMW řady 3, rozhodně se cítí nad jinými běžnými modely jako je Toyota Avensis nebo Vauxhall Insignia. Nejen, že vypadá dobře, ale také se cítí velmi pevná a dobře vybudovaná uvnitř i ven. V kabině je spousta pozornosti věnována detailům s dobře…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Výrazně tichý a silný vznětový motor i-DTEC. Je dobře postaven a spolehlivý. Vysoce kvalitní a komfortní. Spousta úložného prostoru pod podlahou.
- Benzínové motory v kombinaci s automatickou převodovkou nejsou tak působivé.
80%