Přes svůj elegantní vzhled je Ford S-MAX překvapivě velký, se sedmi sedadly a objemem až 2000 litrů. Kabina je světlá a vzdušná a modely vyšších specifik se vyznačují příjemnými dotyky, jako je osvětlení LED, panoramatická střecha v celém rozsahu a větrací otvory na zadních sedadlech. Řidič získá slušný pohled na silnici díky štíhlým sloupkům čelního skla a jak volant, tak sedadlo řidiče mají spoustu nastavení. S-MAX není tak vysoký jako ostatní MPV, ale řidič stále získá velkolepý výhled a velká křídla zrcátek poskytují spoustu viditelnosti pro parkování a těsné manévry. Parkovací čidla jsou standardně vybavena a zpětná kamera je k dispozici jako volba za zaplacení. Přestože senzory poskytují nějakou vítanou pomoc, zjistili jsme, že fotoaparát je spíše zklamáním. Není to nejlepší na trhu a displej může být trochu obtížné vidět v tmavých nebo mokrých podmínkách. Infotainment systém zobrazení se také cítí poněkud datovaný, ačkoli to je dost snadné k použití. Palubní deska je téměř totožná s palubní deskou s jednoduchým a přehledným uspořádáním. Ovšem hutné knoflíky na volantu si trochu zvyknou. Zařízení S-MAX disponuje velkým množstvím zařízení, které mají vstupní úroveň vybavené DAB rádiem, dvouzónovou klimatizací, Bluetooth a koženým volantem. Ford také dostává ruční brzdu inspirovanou letadlem, což je pro začátek poněkud zvláštní. Nikdy jsme neměli rád ruční brzdu a myslíme si, že to bude Marmite pro mnoho řidičů. Nicméně, S-MAX je pohodlný vůz k cestování a přední dva řady sedadel mají spoustu hlavy a nohy pokoj. Tam je také třetí řada sedadel, ale tyto jsou velmi stísněné, s omezenou místností hlavy a nohou. Dospělí se vejde do zad, ale je nepravděpodobné, že budou chtít strávit nějaký smysluplný čas. S-MAX také ztrácí spoustu prostoru pro starty, když pracuje jako sedmístný, s pouhými 285 litry úložného prostoru. S-MAX je mnohem lépe vhodný jako pětimístný, s 1171 litry prostoru zavazadlového prostoru. Standardní úrovně vybavení: Zetec má 16palcová kola z lehkých slitin o tloušťce 5 palců s pneumatikami 215/60, stereo rádio / CD systém s osmi reproduktory, ovládací prvky na volantu, vyhřívaná elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, vyhřívané čelní sklo Quickclear, přední a zadní elektrická okna s jedním -touch a protipájecí systém, nastavení výšky výkonu řidiče a manuální nastavení bederní opěrky, sportovní přední sedadla, volant se zdobeným kůží a gearknob plus snímače předních a zadních parkovacích vzdáleností. Titanové verze přinášejí 17-palcová hliníková kola s pěti paprsky, pneumatiky 225/50, soumrak, dešťový senzor, automatické stmívání zpětného zrcátka, sedadlo pod sedadlem řidiče a spolujezdce, přední a zadní koberec, tempomat a tmavá tónované sklo pro zadní a boční okna. Titanium X Sport přináší 18-palcová kola z lehkých slitin Y-spoke, obložení kožených sedadel s červeným sportovním šitím, panoramatická střecha v celém rozsahu s pohonem proti slunci, xenonovými světly, bočními okny, zadním spoilerem a zadním difuzorem.
80%