Toto Mondeo má silnější karosářskou strukturu než předtím, ale je v podstatě lehčí díky vlastnostem, jako jsou např. Magnéziové dveře zavazadlového prostoru. To napomáhá impozantní jízdní kvalitě, která je dále vylepšena novým multi-linkovým systémem zadního zavěšení. Výsledkem je skvěle vstřebatelná a odpouštějící hladká jízda, která se bezvadně dotýká špatných povrchů vozovky. Dalším novým prvkem tohoto systému Mondeo je speciálně naladěný systém elektrického posilovače řízení navržený tak, aby poskytoval plynulý a plynulý pocit. Není to tak ostré jako nastavení v předchozím Mondeu, a proto se necítí jako citlivé. Mondeo se však velmi dobře zachází. V roli těla je málo a spousta uklidnění v rozích, zejména při vyšších rychlostech. Také se skvěle zabývá ostrými změnami směru. Řada motorů zahrnuje obvyklé benzinové motory TDCi a benzínové motory EcoBoost společnosti Ford. Nejzajímavější je 1.0 EcoBoost, který dorazí v dubnu 2015. Může se zdát daleko příliš malý pro Mondeo, ale s výkonem 125PS dosahuje výkonu rovnajícího se 1,6 TDCi, zatímco nárokovaná ekonomika je 55,4mpg. V dubnu 2015 přichází také nový dieselový motor TDCi s výkonem 120 koní, který bude k dispozici ještě předtím, než bude nahrazen motor 1.6 TDCi. Jedná se o nejekonomičtější modely v sestavě Mondeo a nabízí ideální volbu pro firemní vozy. Oba emitují jen 94g / km CO2 a průměrné 78,5mpg podle oficiálních údajů. Ale je to důvěryhodný 2.0 TDCi, který se bude nejoblíbenějším a je snadné pochopit proč. S kombinací výkonu a hospodárnosti to perfektně vyhovuje Mondeo. Standardní model má 150 koní, ale to je to 350 Nm točivého momentu, který je tak silný. Je ideální pro snadné předjíždění, zatímco při rychlosti 70 km / h se sotva musí pracovat. Je to velmi tiché zevnitř kabiny bez vibrací přes pedály nebo řadicí páku. K dispozici je výkonnější verze verze 2.0 TDCi s výkonem 180 koní, která má točivý moment 400 Nm, což jí dává rychlosti 0-62 km / h za pouhých 8,3 sekundy. Stejně jako standardní model je dodáván s pozitivní a snadno posunutou šestistupňovou manuální převodovkou, která je krásně použitelná, a k dispozici je i automatická převodovka PowerShift. V dubnu 2015 bude zavedena verze 2.0 TDCi s pohonem všech kol a za naše peníze to může být konečný Mondeo, zvlášť pokud se vám v zimních pneumatikách dostanete do chladnějšího počasí. Je to jedno auto, které může soupeřit se Škoda Superb 4x4. Vedle toho bude Ford také mít 2.0 TDCi s 210PS a převodovkou PowerShift jako standard. Jako výkon se jedná o velmi rychlý Mondeo vedle verze 2.0 EcoBoost. S 240 koní je druhý nejsilnější model v dosahu a má rychlost 0-62 km / h 7,9 sekundy. Nicméně, ekonomika není skvělá a v každodenní jízdě si myslíme, že 2.0 TDCi bude stejně rychlý. Jiný benzín je 1.5 EcoBoost, který je neuvěřitelně hladký, ale stále citlivý. S výkonem 160 koní má spoustu výkonu, ale díky tomu, že je přeplňovaný turbodmychadlem, má točivý moment 240 Nm od pouhých 1500 ot / min. To znamená, že se silně táhne od dolní části dolů, ale bez toho, aby se jednalo o špinavou povahu nafty. Ekonomika je dobrá na 48.7mpg. Ford také poprvé nabízí hybridní verzi modelu Mondeo. Je k dispozici pouze jako sedan a je poháněn benzinovým motorem o objemu 2,0 litru a elektrickým motorem s celkovým výkonem 187 koní. S úsporou paliva 67,3 MPa a CO2 99 g / km je to určitě efektivní, ale pak je to i Mondeo 1.6 TDCi. Mondeo Hybrid také trpí obvyklými problémy hybridních vozů vybavených CVT, což znamená hlučné zrychlení a nereagující jízdu.
100%