Ford usilovně pracoval na zdokonalení zdokonalení Mondeo a to je okamžitě zřejmé, když se dostanete za volantem. V kabině je téměř žádný hluk motoru, přestože jsou dieselové motory TDCi velmi vokální, díky dobré zvukové izolaci a těsnění mezi kapotou a předními křídly. Stejně tak, jakmile cestujete rychlostí, je potřeba hluk větru a silnice, díky silnějšímu sklu zadního skla a speciálně navrženým obložením vnějších zrcátek. Dokonce i ty, které se používají pro automobily se značkovými pojistkami, budou ohromeny. V interiéru Mondeo je kvalitní dárek, který je nad jakýmkoliv produktem, který Ford předtím vyrobil. Všechny materiály mají kvalitní pocit s měkkými dotykovými plasty a polstrováním na palubní desce a dveře. Ford si udržel jednoduchý design s několika tlačítky a přehledným vzhledem. K dispozici jsou nové přístroje, které zůstanou analogové, ale mají na vnitřní straně digitální displej (včetně jehel, které udávají rychlost a otáčky), což mu dává moderní hranu. Získává všechny základy na místě s velkou jízdní polohou, velkým nastavením sedadla a sloupku řízení plus pěknou hmotnost na převodovku a pedál spojky. Nový multifunkční volant je nyní jednodušší. Přidání elektrické parkovací brzdy standardně znamená, že na středové konzole je uvolněno více místností, které mají dva držáky na nápoje a jsou v ní integrovány s lakovanou opěrkou nahoře. Skladování je vynikající díky dvouúrovňovému schránce, velkým dveřím a dalším úložným prostorům za centrálním stohem. Nejsme na stereofonní desce Sony tak horliví, vypadá to již trochu pozdě, ale systém funguje dobře a velká dotyková obrazovka uprostřed palubní desky je snadno použitelná a vypadá dobře s displejem s vysokým rozlišením. Spolu s kvalitou je to, co skutečně stojí v Mondeu, čistý prostor. V přední části je akrů místností a můžete si položit své sedadlo tak daleko, že i šest zápatí budou moci vystřelit nohy ven. Přesto to není na úkor prostoru pro zadní cestující. Zůstává neuvěřitelně štědrý, a to i při přednastavených předních sedadlech. Pouze Škoda Superp může odpovídat modelu Mondeo za zadní místnost. Bota je stejně působivá. Je zde 550 litrů zavazadlového prostoru a zavazadlový prostor se zvedne tak, aby odhalil široký otvor s nízkým zatížením. I při plném rozměru, který je namontován jako opěrka k opravě pneumatik, je stále ještě 458 litrů nákladového prostoru. Dalším novým prvkem, který se na Mondeu debutuje, jsou nafukovací pásy zadních sedadel. Jedná se v podstatě o malý airbag integrovaný do popruhu bezpečnostního pásu, který se v případě nehody rozšiřuje o pouhých 40 milisekund. Je navržena tak, aby rozptýlila sílu nárazu na tělo pětkrát větší než standardní bezpečnostní pás. Standardní vybavení: Stylové modely jsou vybaveny 16palcovými hliníkovými koly, DAB, Thatcham kategorie 1, dvojzónová klimatizace, tempomat, Ford Sync 2 s 8palcovým barevným dotykovým displejem, elektrická přední okna, Isofix na zadních sedadlech, , Zadní světla LED a elektrická parkovací brzda. Zetec přináší nárazníky a boční lišty, chromové okenní rámy, vyhřívané čelní sklo Quickclear, elektrické zadní okna, přední mlhová světla, tempomat s omezovačem rychlosti, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, zadní sedadlo. Titanium je dodáván s 17palcovými hliníkovými koly, tlačítkem startování motoru, sportovními sedadly, navigačním systémem DAB, automatickými světlomety, stěrači, rozpoznáním dopravních značek, pomůckou pro udržení jízdního pruhu, zpětným zrcátkem s automatickým stmíváním, okolním osvětlením a displejem přístrojového panelu TFT. Titanium X získává dynamické LED světlomety, kožené sedačky, 10cestné přední sedadla, vyhřívané přední sedadla, bezklíčové vstupy a sklo pro soukromí.
100%