Ford je dobře známý pro výrobu jemných a pohodlných vozů a Mondeo Estate nemění vzorec. Nabízí pohodlné a klidné jízdní zážitek i na silnicích špatné kvality - ale také dokáže fantasticky provést přes rohy s přesným řízením a skvělým ovládáním těla. Nadšený řidič ocení hladké řízení a jemnou zpětnou vazbu prostřednictvím volantu a zavěšení, což vám umožní cítit povrch vozovky. Navzdory tomu, že je to dobrá jízda, cestování na dlouhé vzdálenosti je snadné díky působivému zdokonalení, pohodlným sedadlům a technologiím, jako je adaptivní tempomat. Řekl jsem, že existuje několik upozornění - řízení, ačkoli působivé, nenabízí poměrně stejnou zpětnou vazbu jako předchozí Mondeo. Navíc 19 palcová kola z lehkých slitin mají vliv na množství hluku z vozovky a komfortní úrovně, takže se nejlépe vyvarujte. Nejdříve je v Mondeo Estate k dispozici dvě varianty benzinu a tři dieselové motory. Benzínové varianty jsou 1,5litrové nebo 2,0litrové, s výkonem 160PS a 240PS. Mohly by vyhovovat soukromému kupujícímu s nižším kilometrovým kilometrem nebo nadšenějšímu řidiči, ale pro většinu z nich bude vznětlivější volba, zvláště u firemního automobilu. První diesel je 1.6 TDCi s 115 koní. Jedná se o nejšetrnější volbu, s oficiální ekonomikou 74,3 mpg a emisemi 99 g / km, což znamená volné VED a nízkou sazbu firemního auta BIK. Navzdory poměrně skromnému výkonu je to úctyhodný provozovatel dálnice, ale postrádá to, že větší motory TDCi o objemu 2,0 litru jsou k dispozici buď ve výkonech 150 nebo 180 koní. To by bylo naší volbou, neboť v hospodářství a emise nejsou podstatně horší, s tím, že 150PS Econetic přichází na 109g / km a 67,3mpg. Jsou však mnohem univerzálnější - jsou hladké a tiché, a mají působivý výkon ve špičce díky špičkovým špičkovým výkonům - 350Nm pro motor 150PS a 400Nm pro verze 180HP. Automatické ovladače mají spoustu motorů z čeho vybírat. Benzín o objemu 240PS je standardně dodáván s automatickou převodovkou, zatímco benzín o objemu 160PS je volitelně nabízen. Ti, kteří chtějí nafta, mohou specifikovat hladký twin-spojkový PowerShift automatický buď s 150 nebo 180 PS 2.0-litrovým motorem. Od dubna 2015 si kupující mohou vybrat 1,0-litrový benzín EcoBoost, který nabízí alternativu s nízkou emisí 1,6 litru nafty. Dieselové vozidlo 1.6 bude doprovázeno 1,5litrovým naftovým motorem o výkonu 120 koní, než bude nakonec vyřazeno.
100%