Na papíře rozdíl v zatížení mezi hatchbachem Mondeo a majetek není tak významný - ve skutečnosti měření od podlahy zavazadlového prostoru k nákladovému krytu dávají nemovitosti mírně nižší objem na 525 litrů oproti 550 pro poklop - ale plocha pozemku je užitečnější a nabízí větší flexibilitu. Díky krytu zátěže je prostor pro snadné uložení věcí na strop, zatímco sklopení zadních sedadel uvolňuje obrovský objem 1630 litrů. To bude pro většinu více než dost, ale je to trochu za Volkswagen Passat Estate, který má 650 litrů se zadními sedadly nahoru a maximálně 1780. Passat má o něco více uživatelsky přívětivou zátěžovou plochu také s dostupnějšími mechanismy pro sklopení opěradel a dvouúrovňové podlahy. Mondeo nabízí dostatek prostoru pro cestující a prostor v zadní řadě pro dospělé, který pohodlně sedí - ačkoli vyšší obyvatelé najdou svou hlavu kartáčovanou na obložení střechy. Neexistují žádné takové obavy před sebou, kde je Mondeo fantasticky pohodlný a uživatelsky přívětivý. Existuje spousta přizpůsobení pro řidiče, aby se dostal do pohodlné pozice, ačkoli viditelnost by mohla být trochu lepší než dlouhá kapota. Přístroje jsou jasné a většina funkcí může být řízena z volantu, i když funkce různých tlačítek se mohou trochu zvykat. Typický neporušenost, která se objevila na středních stackech Ford, je pryč, nahrazena mnohem více uživatelsky přívětivým uspořádáním. Infotainment se stará o nový systém Sync 2 se standardním fittem, který má úhledný, snadno použitelný dotykový displej a reaguje na obrovský počet hlasových příkazů. Ford nabízí na novém modelu Mondeo spoustu technologií, včetně adaptivního tempomatu, asistence jízdního pruhu a automatického nouzového brzdění a automatického parkovacího systému, který vás může dostat do zátoky nebo paralelního parkovacího místa - i když je nabízen pouze jako volitelný doplněk. Dvě malé černé znaky proti panství Mondeo nejsou žádné zámky zadních sedadel typu "Karakuri", které by umožnily spadnutí opěradel po otevření poklopu. Musíte je rozvinout normálním způsobem. A obzvláště obtížné je odstranit obal na nákladní plochu. Standardní vybavení: styl je základním modelem a je vybaven 8palcovým systémem dotykového displeje SYNC 2, 16palcovými hliníkovými koly, DAB rádiem, ochranou proti zamlžení EasyFuel, dvouzónovou klimatizací, tempomatem, elektrickým předním oknem, dvěma zadními úchyty Isofix body, elektrická parkovací brzda, pomoc při startu na kopci, zadní světla LED, chromové ráfky a kryt tunelu. Modely Zetec získají dodatečné barevné nárazníky, chromové okenní ozdoby, vyhřívané čelní sklo Quickclear, elektrické zadní okna, omezovač rychlosti, přední mlhové světlomety a lyžařské dveře. Titanová výbava dodává 17-palcová kola z lehkých slitin, startovací tlačítko, sportovní sedadla, navigační systém, automatické a autodipovací světlomety, automatické stěrače, rozpoznávání dopravních značek, asistence jízdního pruhu, automatické stmívání zpětného zrcátka, okolní osvětlení a přístrojové rozhraní TFT. Titanium X Pack dodává dynamické světlomety s plným LED displejem, kožené sedadlo, 10cestné elektricky nastavitelné a vyhřívané přední sedadla, bezklíčové vstupy a sklo pro soukromí.
100%