Téměř každý Kuga na silnici je diesel - Dagenham postavený 2.0 TDCI Duratorq který Ford nyní dělá pro Peugeot, Citroen a Volvo. Je to opravdový klenot motoru a jeden velmi hodnocený, takže není překvapením, že je stejně působivý v Kugě s dobrou odezvou a hladkou povahou. Je to dostatečně tiché při startu a díky dobré zvukové izolaci, velmi klidné, když jste na cestách. Ve skutečnosti existují dvě verze tohoto motoru - standardní s výkonem 140 koní a výkonnější model o výkonu 163 koní. Oba mají dostatek kroutícího momentu, což znamená silné zrychlení ve zrychlení s výkonem nejvyššího výkonu 163 k modelu 320 Nm při 2000 otáčkách za minutu. Je to také strašidelné a zrychlí z 0-62 mil za hodinu za 9,6 sekundy, zatímco nárokovaná ekonomika je 47,1 mil. Průměrná spotřeba čtyř Kugas zkoušených různými řidiči se pohybovala od 33,5 mbar do 45,8 m, ve srovnání s nárokovanými městskými a kombinovanými postavami 34,9 a 44,1 m. Nová automatická převodovka Ford PowerShift s dvojitou spojkou je také k dispozici a nabízí opravdu rychlé změny, ačkoli se rozhodla, že na nejvyšší vznětové motory se sníží emise CO2 z 159g / km na 179g / km a přesune je do VED pásů od G do I. Pokud je to efektivita jste po tom pak jít na 2WD model, který je dodáván s 2.0 TDCI 140 khp motoru (4x4 s tímto motorem je také k dispozici). Nevšimnete si, že rozdíl je pouze v tom, že je to pohon všech kol pouze tehdy, když jste na každém vozidle na asfaltu (kromě na sněhu a ledu), ale u čerpadel si všimnete, že to může být průměrně 47,9 mbar, zatímco CO2 je 156 g / km. Kuga samozřejmě není skutečně navržena tak, aby šla mimo vozovku. Jedná se o městský válečník SUV, ne krajanský bratranec a 95% lidí, kteří ho koupí, se už nikdy nebude hýčkat dál než na parkovišti na trávě při prodeji automobilů. Řídíte to, téměř si neuvědomujete, že jste v SUV, kromě toho, abyste se mohli podívat na některé živé ploty. Neexistuje téměř žádný z těch těžkých nedotáčivých válců, které váží řízení. Je zřejmé, že to není tak ostrý jako Focus, ale je to SUV, který byste mohli každý den pohodlně řídit poměrně rychle, aniž by vás podráždily jeho manipulační kousky.
80%