Budoucnost nám zřejmě přinese Ka s novým 900cc dvouválcovým benzínovým turbovrtulovým motorem, který vyvíjí až 110 koní a 120 Nm točivého momentu a je schopen dosahovat 60 mph. A ultra-ekonomická turbodiesel ECOnetic o objemu 900cc, která vydává jen 80g / km CO2. Ale mezitím se musíme vyrovnat s benzinovým motorem s výkonem 1,242cc 69PS a s 1,248cc 75PS Multijet naftovým motorem s názvy Ford připojenými k nim. Žádný problém tam. My 500 1.2 benzin se vrací se smíšeným použitím o velikosti 51,1 m, a přestože není ohňovou kouli, je slušný, uvolněný a příjemný umělec. Jeho Achillova pata je její manipulace. Zajistěte to na kruhovém objezdu a zatímco vstup je v pořádku, levý odbočte na výstupní silnici a zadní konec zvedne kolo a přeskočí přes silnici. Je to prostě příliš tuhé. Snížení tlaku v pneumatikách o několik liber omezuje tendenci směřovat směrem k obrubníku a zlepšuje kvalitu jízdy trochu, ale nedostatek zcela neodstraní. Šťastní inženýři podvozku Ford neměli nic z toho. Pokud někdo ví, jak udělat auto jak dobře, tak dobře. Takže první věc, kterou udělali, byla zatočit zadní nápravovou tyč o 70% s torzní tyčí. A druhou věcí, kterou udělali, bylo změkčení zadních pružin o 30%. Oni také hráli kolem s elektrickým mechanismem řízení a software. Výsledkem je transformace jízdy a manipulace s vozidlem. Klouby a rýhy jsou absorbovány, jako by neexistovaly. A můžete skutečně cítit oba zadní pneumatiky, které se lpí na povrch silnice, než aby se o to pokusily opustit. Říká se, že jakmile si FIAT zjistil, co Ford udělal, přijali přesně stejná vylepšení zadní nápravy Punto Abarth a proto je to auto, které se stává zběsilými recenzemi. Ceny začínají na 7,995 liber za základní verzi, které se zvyšují o 8,495 liber a z 8,995 na 9,495 liber, se vznětovým motorem o pouhých 700 liber na vrcholu verze Zetec. (Můžete vidět, co získáte se čtyřmi úrovněmi výbavy v sekci specifikací.) Ford očekává, že modelová směs bude 20% základních modelů 'Style', 32% Style a Style + a 48% Zetec. Bonus nad 500 je očekávaným ratingem pojištění 1E nebo 2E ve srovnání s 500. skupinou ABI 4. Ale Ford je jen banka na 4-hvězdičkový NCAP skóre, protože boční airbagy záclony nejsou standardní, protože jsou na 500. Líbilo se mi to ? Příliš dobře jsem to udělal. Je to pohodlné, stylové a velice zábavné. Není to tak úplné auto jako levnější pětidveřový, 5místný model Hyundai i10, ale jeho zábavný vzhled a nekonečné seznamy možností by se měl oslovit mladší řidiče a fanoušky modrého oválce, kteří nebyli kousnutí FIAT 500 chyba.
80%