80%
Obsah
Řidičské dojmy
Budoucnost nám zřejmě přinese Ka s novým 900cc dvouválcovým benzínovým turbovrtulovým motorem, který vyvíjí až 110 koní a 120 Nm točivého momentu a je schopen dosahovat 60 mph. A ultra-ekonomická turbodiesel ECOnetic o objemu 900cc, která vydává jen 80g / km CO2. Ale mezitím se musíme vyrovnat s benzinovým motorem s výkonem 1,242cc 69PS a s 1,248cc 75PS Multijet naftovým motorem s názvy Ford připojenými k nim. Žádný problém tam. My 500 1.2 benzin se vrací se smíšeným použitím o velikosti 51,1 m…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
V interiéru se návrháři a stylisté společnosti Ford vynasnažili překrýt původ Ka Kaňka 500 a Panda úplně jiným dvojitým číselníkem a tváří se odřízli před cestujícím s decentním schránkem pod schránkou. To je na LHD Kas stejně. Nemohu říci o RHD, protože nevím, jestli by mohlo něco zasáhnout do schránky s RHD. Na sedadlech se používají opravdu veselé látky a dlouhý seznam možností, který vám umožní personalizovat auto. Myslel jsem, že na zadní straně je trochu více nohou než v mém 500 a vzpřímenější zadní profil dává Ka 39 litrovějšímu 224 litrovému botu. Ale jako 500 a nová Fiesta, zadní sedadla nejsou sklopná. Pouze opěradla padnou dolů. (Ford by mohl myslet na zlepšení a přijetí správných dvojitých sklopných zadních sedadel, které by opustily plochou zavazadlovou palubu, jako je model Hyundai i10.) Podráždění znamená, že v zadní dveřní rukojeti není žádný prostor, aby se vešel do mikrospínače, jako je 500-ti. Jediný způsob, jak je otevřít, je buď pomocí tlačítka, nebo dvakrát stisknout tlačítko na dálkovém ovladači. Odpověď společnosti Ford na tuto kritiku je změna spínače ESP na palubní desce na přepínač zapalování a přepínání ESP na jednu z funkčních funkcí páky a tlačítka.
Recenze automobilu
Jak můžete dobře číst nebo vidět jinde, mám FIAT 500. A já se nedopadám, že nový Ford Ka nemá s tím nic společného. Je to v podstatě to samé auto, nebo Ka, nicméně to vyslovíte. Na trhu se to líbí, ale není připraveno zaplatit tolik za Ka jako za FIAT 500. Ford Ka 2009 Range Road Test a Video
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Snadná jízda a hospodárnost. Vychází z modelu Fiat 500, ale lépe zvládne. Více místa v zadní části než 500.
- Dieselový motor nestojí za extra. Nikdy nebyl motor TwinAir.
80%
Ford Ka na prodej
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 87 102 km
- Cena
- 29 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 66 551 km
- Cena
- 15 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 154 948 km
- Cena
- 68 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 144 105 km
- Cena
- 68 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 37 000 km
- Cena
- 88 000 Kč
- Vyrobeno
- 2003
- Tachometr
- 110 490 km
- Cena
- 21 900 Kč
- Vyrobeno
- 2000
- Tachometr
- 121 731 km
- Cena
- 24 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 70 200 km
- Cena
- 78 500 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 116 229 km
- Cena
- 77 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 153 552 km
- Cena
- 56 000 Kč