Ford Galaxy se převážně prodává s dieselovým motorem TDCi o objemu 2,0 litru, který je k dispozici s výkonem 120 koní, 150 koní a 180 koní. V horní části stromu je bi-turbo model s 210PS. Jsou to však varianty 150PS a 180PS, které nabízejí nejlepší kombinaci výkonu, provozních nákladů a hodnoty. Oba jsou volitelně k dispozici také s automatickou převodovkou Powershift. Manuální varianty motorů 150PS a 180PS TDCi mají stejné emise 129g / km, s hospodárností 56,5mpg - impozantní pro velký těžký MPV. Rozdíly mezi těmito dvěma motory nejsou obrovské, ale pro ty, kteří pravidelně řídí s plně nabitým vozem, bude mít rozdíl 400Nm točivého momentu verze 180PS (50Nm více než 150PS). K dispozici jsou benzínové výbavy - 1,5 litru se 160 a 2,0 litry s 240 koní - ačkoli jsou výrazně méně ekonomické než dieselové motory, takže jsou pravděpodobně nejlépe vyhrazeny pro řidiče s nízkou kilometrovou a městskou jízdou. Naopak, ti, kteří žijí ve volné přírodě, by se mohli zajímat o variantu nafty s pohonem všech čtyř kol - vyčerpat 150 PS s manuálním nebo 180 s automatickým. Vstupní úroveň 120PS diesel je pravděpodobně nejlépe vyloučen, pokud máte tendenci řídit Galaxy plnou kabinou. To má 310 Nm točivého momentu, ale to je rozloženo přes velmi úzké pásmo v rozsahu rev, omezit jeho užitečnost pro většinu kupujících. Stejně tak je top biturbo TDCi zřejmě zbytečné pro většinu kupujících, protože je k dostání pouze v nejvyšších provedeních Titanium X a je drahé. Na cestě je Ford Galaxy impozantně tichý a rafinovaný, s velmi malým hlukem vniká do kabiny. Kvalita jízdy je velmi dobrá, s otvory a nárazy se snadno a tiše pohlcují. Na zkroucené trati není pohon zábavný, jako u modelů C-MAX nebo S-MAX, ale je tu spousta trakce, která se dá řídit pěkně zatíženým řízením. Galaxie je mnohem více doma na široké, šetrné dálnici nebo silnici než zkroucení. Zde se cítí jako klidný a uvolněný jako luxusnější stroj. Některé z doplňků na vyšších stupních zjednodušují životnost dálnic, včetně tempomatu, který může být nastaven tak, aby automaticky měnil rychlost v závislosti na aktuálním omezení rychlosti a systému, který pomáhá udržet bezpečnou vzdálenost od vozů dopředu. V okolí města se Galaxy cítí trochu těžkopádně, ale některé z doplňků na vyšších stupních trimu pomáhají. Mezi ně patří automatický parkovací systém, brzdy snižující kolizi a reverzní kamera. Volitelná převodovka Powershift se opravdu dostává do svého města. Bezproblémově se pohybuje nahoru a dolů, což usnadňuje životnost při zastávce / startu a zvyšuje emisí o 10g / km se vznětovými motory 150PS / 180PS. Ekonomika také klesá, ale pouze o 4,2 mbar na 52,3 m.
80%