Interiér Focusu ST se oproti předchozímu modelu dočkal výrazného zlepšení - středová konzole zavalená obrovským množstvím tlačítek je pryč a díky tomu bylo dosaženo mnohem chytřejšího a čistějšího designu. Doporučujeme aktualizaci na Sync2, jenž přidává osmipalcový displej a DAB audio. Nejenže se takto zbavíte dalších tlačítek, ale také to řidiči umožňuje spravovat média i topení prostřednictvím velkého a jednoduchého barevného displeje. Žádná z tříd ST však v základním vybavení nezahrnuje navigaci a některé použité plasty navíc působí trošku lacině, a tak i náchylně. Při jízdě po nerovných cestách taky mohou trochu vrzat, což samozřejmě vyvolává obavu o spolehlivost interiérových materiálů. Také se nám nelíbí tlačítka na volantu. Je jich na něm až příliš a přepínač ovládání hlasem je umístěn mezi tlačítky ovládání hlasitosti, kvůli čemuž se může snadno stát, že je omylem aktivujete. Interiér je ale pohodlný, je v něm bohatě místa pro čtyřčlennou rodinu, ačkoliv kufr o objemu 316 litrů patří mezi ty menší, a to hlavně ve srovnání s kufry konkurenčních hatchbacků, jako např. Volkswagenu Golf GTI, jehož objem činí 380 litrů. Focus ST Combi tento nedostatek napravil, jeho zavazadlový prostor pojme až 476 litrů. Všechny modely dostávají v základním vybavení sportovní sedadla Recaro, která jsou extrémně pohodlná a poskytují dobrou podporu zádům. Díky tomu jsou skvělá pro jízdu na dlouhé vzdálenosti, ale abyste si je mohli nastavit elektronicky, musíte zvolit model ST3. Kromě ST brandingu a předním sedadlům je kabina skoro identická jako nejvyšší modely Focus, takže i v tomto případě budou mít dlouháni problém dostat se na zadní sedadla. Standardní výbava ST 1 přichází s 18” ST ALU koly, alarmem Thatcham Cat 1, ST sadou pro drobné úpravy karosérie, zadním spojlerem, manuální klimatizací, Ford Sync s bluetooth konektivitou a hlasovým ovládáním, barevným 4.2-palcovým TFT displejem, bezklíčkovým startem, ST koženou řadící pákou, předními prahovými lištami ST a systémem, který monitoruje tlak kol. ST 2 přidává sportovní sedadla Recaro, vyhřívané čelní sklo, LED světla pro denní svícení, automatické světlomety, stěrače s dešťovým senzorem, samozatmavovací zpětná zrcátka, automatický duální termostat a přední a zadní autokoberce. ST 3 zahrnuje 18-palcová ST ALU kola v odstínu Rock metallic, xenonové světlomety s adaptivním svícením předních světel, červené brzdové třmeny, zadní parkovací senzory, sync2 s osmipalcovým dotykovým infotainment systémem, vyhřívaná přední sedadla Recaro a koženým čalouněním, sedadla řidiče a spolujezdce nastavitelná elektricky v osmi směrech, tempomat, Ford bezklíčový systém a sklopná zrcátka.
80%