Oproti Focusu hatchback má Kombi varianta bez sklopených sedadel o 160 litrů více ložného prostoru (celkově 472 litrů). Když jsou sklopená, ložná kapacita se zvedá na 1 502 litrů, což je více než dostačující pro většinu úkolů, ke kterým je kombík stvořený, jako třeba k odvozům na letiště nebo dovolené v kempu. V tomto směru je však o trošku pozadu oproti jeho konkurentovi Škodě Octavii, která má maximální ložný prostor 1 740 litrů. Možná, že se z hlediska objemu nedokáže vyrovnat jiným kombíkům, i tak tu ale najdete spoustu praktického prostoru. Při sklopených sedadlech je ložná plocha zcela rovná, díky čemuž je nakládání i vykládání velice jednoduché. Vzadu je také 12V zásuvka a praktická závěsná oka, ke kterým upevníte těžké věci, aby vám v zatáčkách nelétaly z jedné strany kufru na druhou. Mimo větší kufr je Focus Kombi v podstatě stejný jako hatchback, včetně poměrně prostorné zadní řady sedadel, kde je dostatek místa pro dospělé, a razantně vylepšené přední části kabiny. Kvalita materiálů je obstojná - kromě palubní desky, pro kterou byly použity příjemné plasty, je většina prvků vyrobena z odolné umělé hmoty. Focus Kombi se také může pochlubit kvalitní středovou konzolí s úhledně rozmístěnými tlačítky, na rozdíl od matoucího víru tlačítek u modelů 2011 - 2014. V nejvyšší třídě vybavení, Titanium a Titanium X, dostává nejnovější Ford dotykový systém s názvem Sync 2. Jedná se o jasný a uživatelsky přívětivý systém, přestože někdy může být text na displeji příliš malý. V případě hlasových příkazů naštěstí reagují lépe než většina přenosných infotainment systémů, a tak řidič nemusí kvůli každému příkazu spouštět oči z vozovky. V tomto vozidle se vám dostane bohaté asistence při jízdě a velkého množství bezpečnostních technologií, včetně tempomatu, rozpoznávání dopravních značek, brzdového systému, který zabraňuje nárazu, a dokonce i automatizovaného parkovacího systému. Ten se dokáže automaticky postarat o příčné i podélné parkování a taky vám pomůže vymotat se z úzkého prostoru. V základním vybavení přichází jen v nejvyšší třídě Titanium X. U ostatních tříd výbavy patří mezi volitelné možnosti. Standardní výbava: Modely Style přicházejí se střešními nosiči, klimatizací, tankovacím systémem Easy-Fuel, asistencí rozjezdu do kopce, elektrickými předními okny, 16-palcovými ocelovými koly, DAB rádiem, vstupem AUX a USB a konektivitou Bluetooth. Třída Zetec přidává 16-palcová ALU kola, čelní sklo Quicklear, vyhřívaná zpětná zrcátka a přední mlhová světla. V případě třídy S se můžete těšit na 17-palcová ALU kola, sadu pro drobné úpravy vzhledu, sportovní pedály a odpružení, bezklíčové startování a přední a zadní LED světla. Třída vybavení Titanium disponuje 16-palcovými AKU koly, SYNC2 dotykovým displejem, systémem Active City Stop, automatickými světly a stěrači, zpětným zrcátkem s automatickým zatmavením, zadními parkovacími senzory, dvouzónovou klimatizací a tempomatem s omezovačem rychlosti. Třída Titanium X přidává 17-palcová ALU kola, vylepšeného asistenta parkování s předními a zadními parkovacími senzory, reverzní kameru, xenonové světlomety, částečně kožená sedadla, vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovladatelné sedadlo řidiče a ambientní LED osvětlení.
80%