U tohoto modelu máte na výběr z devíti motorů - třech dieselů a šesti benzínů - takže nabídka je opravdu široká, avšak nejpodstatnějším přídavkem k této nabídce je motor EcoBoost. Přeplňovaná tříválcová jednotka EcoBoost je u Fiesty dostupná se 74 či 92 kilowatty. Spotřeba obou verzí činí 4.3 l / 100 km a produkce CO2 emisí pouhých 99 g / km. Díky své hospodárnosti a slušnému výkonu se nám nejvíc zalíbila 74 kW jednotka, která zároveň představuje dobrou rovnováhu mezi točivým momentem a kvalitou zpracování. Nenechte se mýlit, motor EcoBoost je zázrakem inženýrství a je úžasně všestranný, ale spotřeba paliva 92 kW jednotky se navýší na cca 9.4 l / 100 km, pokud s ní budete jezdit bez špetky citu. Nabídka dieselů zahrnuje 1,5-litrový a 1,6-litrový Duratorq TDCi motor - druhá varianta je dostupná s výkonem 55 kW a 70 kW. Co se týče spotřeby emisí CO2, oba se dostávají pod hranici 100 g / km. Ať už ale zvolíte jakýkoliv motor, Fiesta vás v každém případě ohromí svou vyváženou a zábavnou jízdou. Ford si vybudoval silnou reputaci díky výrobě aut, ve kterých je jízda příjemným zážitkem a tato Fiesta není žádnou výjimkou, její záběr je excelentní, stejně jako stabilita. Fiesta je také extrémně tichá, hluk silnice jde v kabině slyšet minimálně, a také všestranná. Její odpružení je velice pružné, a tak absorbuje výmoly a další nerovnosti na silnici velice efektivně, zatímco pětistupňová manuální převodovka zajištuje plynulé řazení rychlostních stupňů. Fiesta je extrémně hbitá i při nižších rychlostech, díky čemuž se jedná o ideální vozidlo pro jízdu ve městě, zatímco díky jejím kompaktním rozměrům snadno zvládá jízdu v dopravní špičce. Řízení je také excelentní, disponuje dobrou vyvážeností a řidiči poskytuje skvělý kontakt s vozovkou. Co se týče jízdy na dálnici, v rychlosti 100 km / h a více si Fiesta rychle osvojí klidné a vyvážené tempo. Navzdory její kompaktní velikosti Fiesta působí jako mnohem větší vozidlo, než doopravdy je, díky čemuž řidiči dodává potřebné sebevědomí při jízdě v náročnějších podmínkách. Auta menší velikosti mohou někdy působit poněkud vratce, když se například setkají se špatným počasím či silným větrem, ale i to Fiesta zvládá bravurně a jen zřídkakdy je nestabilní či nepředvídatelná. Jakožto součást standardního vybavení dostává třída Style i Zetec 15-palcová kola, která jsou pro dosažení celkového pohodlí nejvhodnější. Vyšší třídy mají 16-palcová kola, která sice nejsou špatná, ale při jejich použití Fiesta nezvládá tak efektivně absorbovat výmoly, což se s menšími koly nestane. I když excelentní jízdu nijak nenarušují, úplně každému vyhovovat nebudou.
80%