Interiér tohoto vozidla je z velké části inspirován Fordem Mondeo a S-MAX, takže nečekejte žádná překvapení, ale můžete se spolehnout na to, že dostanete velice chytře zpracovaný interiér s jasným rozložením, který působí velice pevně. Ford se s tímto interiérem snažil dosáhnout prémiové kvality - nedá se říct, že by se mu to nepovedlo. Design je však věcí osobního vkusu. Někteří mohou namlouvat, že je poněkud prostý, zatímco ostatní oceňují to, že není příliš komplikovaný. Nejsme úplnými fanoušky ovládacího panelu autorádia Sony, jelikož nepůsobí nijak luxusně, ale co se týče ostatních záležitostí, vše je vymyšleno excelentně - kožené prvky na dveřích a palubní desce, velice pohodlná a podpůrná sedadla a středová konzole v provedení Black Piano. Společně s akustickým sklem dostává kabina aktivní snižování hluku, díky kterému, v kombinaci s již velice tichým dieselovým motorem a dobré zvukové izolaci, je Edge jedním z nejtišších SUV modelů na trhu. Dalším potěšením je systém infotainment. Ten, který je použitý v tomto vozidle, je mnohem lepší než ten předchozí - jednoduše se ovládá a disponuje dobrým navigačním systémem, který rychle vypočítá trasu a nabídne tři různé trasy, které vás dovedou k vytyčenému cíli. Nejsme však nijak velkými fanoušky displeje na přístrojové desce. Působí totiž poněkud nahodile a ani se nedá říct, že by byl nějak zvlášť dobře rozložen, navíc digitálně neukazuje rychlost, což je docela divné. Nicméně jakmile si na něj zvyknete, použití už nebude tak matoucí - to stejné platí pro systém infotainment. Díky ohromné velikosti Fordu Edge můžete počítat se spoustou místa. Nemusíte se obávat, že do sebe se spolujezdci budete při sdílení středové loketní opěrky vrážet lokty a dokonce i s velice vysokým člověkem vepředu vzadu zůstává dostatek místa pro nohy i hlavu dalšího čahouna. Úložného prostoru je bohatě, ve dveřích najdete velké přihrádky a další se nachází pod zmíněnou loketní opěrkou, v jejíž blízkosti jsou umístěné ty nejhlubší držáky na nápoje, které jsme kdy viděli. Co se týče objemu kufru, pod stahovací ochrannou roletou se ukrývá užitečných 621 litrů a díky rovnoměrnému rozložení vám nic nebrání v tom, abyste tento prostor využili skutečně na maximum. Díky vyvýšeném dnu vás nebude trápit žádná nakládací hrana. Nemyslete si však, že tento prostor přišel na zmar. Pod podlahou kufru se totiž nachází rezervní kolo (menší velikosti, ale pořád lepší než hromada tmele) a kulatá polystyrenová přihrádka, do které můžete uložit nejrůznější drobnosti. Pomocí tlačítka v kufru můžete jednoduše sklopit celou zadní řadu sedadel, co už není tak praktické, je stahovací roleta, která se špatně sundává a také se pak musí někde uložit. Ford Edge ale na druhou stranu přichází s elektrickým otevíráním pátých dveří, které je standardem u verzí Sport a Titanium. Standardní výbava od uvedení na trh (léto 2016): Stupeň výbavy Zetec zahrnuje 19” ALU kola s pneumatikami 235/55 R19, DAB rádio s devíti reproduktory, dotykovou obrazovku a navigaci SYNC 2, zadní parkovací kameru, bezklíčkový start, systém Active City Stop s detekcí chodců, tónovaná skla, zadní spojler, automatické stěrače, automatická přední světla, vyhřívané čelní sklo Quickclear a systémy pro udržování v jízdním pruhu, rozpoznávání dopravních značek a aktivní snižování hlučnosti. Stupeň Titanium přidává odlišná 19” ALU kola, přední a zadní parkovací senzory, elektrické otevírání pátých dveří a bezklíčkový start, chromované střešní nosiče a další exteriérové prvky, Ford DAB navigaci, osvětlené prahové lišty, akustická boční skla a vyhřívaná sportovní sedadla. Stupeň Sport přichází s černými, 20” ALU koly s pneuatikami 255/45 R20, unikátním designem přední, zadní i boční části karoserie s tmavými detaily, sportovním odpružením, Sony DAB navigací s dvanácti reproduktory, systémem adaptivního řízení, hliníkovými pedály a černými střešními nosiči.
100%