Ford si s tímto C-MAXem velice polepšil, co se interiéru týče - jeho sestavení je stylovější a vyvolává vskutku luxusní dojem. První věcí, které si všimnete, když do vozidla nastoupíte, je kožený multifunkční volant, který je sportovní a skvěle se drží. Jeho široký okraj navíc disponuje elegantními výklenky, kam si můžete položit palce. Přístrojová deska je také povedená - ukazatele a jejich ručičky mají kontrastní modré podsvícení. Namísto plynulých, zaoblených linií nese C-MAX spíše hranatý styl, což funguje úchvatně - o robustních větracích otvorech a dveřních klikách ani nemluvě. Oproti jeho předchůdci má design tohoto vozidla určitý osobitý charakter, který částečně udal směr novějším modelům Ford Focus. Standardní stereo systém se může pochlubit digitálním DAB rádiem, které se velice jednoduše ovládá, zatímco modely Titanium dostávají stylové stereo značky Sony. Mimo to ale také ambientní systém interiérového LED osvětlení, které v noci vyvolává příjemný a vkusný dojem. Ovládací prvky klimatizace jsou chytře umístěny, a to vedle vysoké řadící páky, takže nebudete nuceni spouštět oči z vozovky na přehnaně dlouhou dobu jen proto, abyste změnili teplotu v kabině. C-MAX si zachovává stejné funkce sedadel jako jeho předchůdce - tři sklopná zadní sedadla v rozložení 40/20/40, ke kterým si můžete dokoupit chytrý systém Comfort. Díky němu vám bude umožněno kompletně sklopit středové sedadlo tak, že se dvě krajní sedadla budou moci diagonálně posunout dozadu a vytvořit tak prostornější 2 + 2 rozložení. Bohatý prostor pocítíte v případě sezení jak na předních, tak zadních sedadlech a jakožto volitelnou položku si můžete také zakoupit panoramatickou skleněnou střechu (která ve skutečnosti není panoramatická, ale pokrývá skoro celou plochu střechy), jenž přichází s vnitřní roletou. Na zadní sedadla se pohodlně usadí i tři dvoumetroví muži, a dokonce budou mít dostatek prostoru jak pro hlavu, tak i pro nohy. Nastupování a vystupování je jednoduchým úkolem díky nízkým prahům a vysoko posazeným sedadlům (ačkoliv se na jejich stranách nacházejí menší podpěry, které tomuto procesu poněkud brání) - to stejné se dá říct i o předních sedadel. Viditelnost je díky vyvýšené pozici excelentní, která je z tohoto důvodu velice praktická, a to hlavně při parkování nebo v těsných křižovatkách. Úložného prostoru je také bohatě - vepředu nalezneme opravdu velké dveřní přihrádky, palubní desku a držáky nápojů, které jsou umístěny vedle řadící páky. Modely Titanium mají větší středovou konzoli, která má navíc také přídavný úložný box a posuvnou loketní opěrku. A pokud bychom se měli bavit o kapacitě kufru, C-MAX také nezklame - konkrétně činí 432 litrů. Tento model také přichází s Bluetooth streamováním audia, takže hudba, kterou máte uloženou v telefonu, se může bezdrátově přehrávat prostřednictvím stereo systému. K dispozici je také USB port, který umožňuje přehrávání hudebních souborů na iPodu, v MP3 přehrávači nebo na paměťové kartě. Standardní vybavení od zahájení prodeje (Říjen 2010): Stupeň výbavy Zetec je tím standardním, nicméně i tak disponuje poměrně slušnou výbavou - všechny modely přicházejí s 16-palcovými ALU koly, klimatizací, koženým volantem, vyhřívaným čelním sklem, elektronickým alarmem Thatcham, DAB rádiem / CD přehrávačem, Bluetooth a USB připojením a ovládáním hlasem. Řada Titanium přidává 17-palcová ALU kola, automatické stěrače čelního skla a světlometů, duální elektronickou automatickou klimatizaci, sklopné stolky na opěradlech předních sedadel, samozatmavovací zpětné zrcátko, asistenta rozjezdu do kopce, bezklíčkový start, prémiový audio systém Sony, ambientní osvícení interiéru, tempomat s omezovačem rychlosti a systém měřící podhuštění pneumatik.
80%