Existuje řada benzinových a vznětových motorů v řadě Punto Evo, ale nejlépe se vyhnete tomu, aby jste si vybrali benzinový motor o objemu 1,4 litru, pokud si nepomůžete, protože je poměrně pomalý - i když se může vrátit v průměru o 49,6 mbar. Místo toho jděte na jeden z novějších motorů MultiAir. Jsou k dispozici dvě, a to jsou obě jednotky o objemu 1,4 litru s výkonem 105 koní nebo 135 koní. Verze 105PS je pro většinu řidičů dostačující a je tichá na cestách. Nikdy to nevypadá napjatě, dokonce ani při vyšších otáčkách, a funguje to docela dobře, když ho požádáte, aby urychlil s jistým pocitem. 0-62 mil / h se objeví za 10,8 vteřin a spokojeně s tím bude rychlejší provoz na dálnicích. Horní model je 1.4-litrový MultiAir Turbo s výkonem 135 koní. To zrychluje rychlostí zhruba o 2,5 sekundy o 2,5 sekundy rychleji než model s výkonem 105 koní a je velmi ostré a má skoro horký poklop od zadního kola. Přední část vozu může při tvrdé akceleraci cítit světlo, protože kola se někdy snaží držet, ale kromě toho je to velice zábavné a velmi štiplavé. Nejvíce působivě je to o něco úspornější než 105PS MultiAir s průměrem 50,4MPg, zatímco emise CO2 jsou také nižší u 129g / km (v porovnání s 49,6mpg a 134g / km). Ale pokud jsou to nízké provozní náklady, které jste po, MultiJet diesels jsou ti, které si vyberete. K dispozici je 1,3litrový MultiJet, který je k dispozici ve dvou výstupech 75PS a 95PS. Nejsou to nejrychlejší nebo nejtišší motory, ale přinášejí slušný in-gear úder. Ale nejlépe ze všech, mohou průměrně o 68,9mpg a 67,3mpg, zatímco emise CO2 o hodnotě 110g / km nebo méně znamenají, že jsou také levné. Ve městě je Punto Evo snadné řídit a zaparkovat v malých prostorách, díky dobré viditelnosti a téměř svislému zadnímu konci. Všechny verze mají tlačítko City na palubní desce, což činí řízení velmi nízkou rychlostí - ideální pro paralelní parkování. Je to také dobrá zábava na více kroucení silnic s malým tělem role a spoustu uchopení v rozích. Jedním z nich je poměrně pevná jízda, která se potýká s nerovnými cestami. To je dále zdůrazněno na sportovních modelech vybavených většími 17palcovými slitinami. Převodovka je také poměrně houževnatá a nemá vždy kladný posun, takže můžete často vynechat rychlost.
60%