Punto Evo je k dostání buď jako třípodlažní nebo pětidveřový a nabízí obrovský prostor pro cestující. Model s třemi dveřmi vypadá dobře (obzvláště modely Sporting), ale dostat se do zad je špatný - ačkoli není horší než ostatní třídveřové auto této velikosti. K dispozici je však dostatek prostoru pro čtyři dospělé osoby a pětidveřové dveře jsou ideální pro rodiny s dětmi. Interiér byl přestavěn a tvrdé úhly Grande Punto byly nahrazeny měkčími křivkami a kvalitnějšími spínači, což mu dalo příjemnější pocit. Vlastnosti, jako je klavírní černý stereo surround a hluboké číselníky, přispívají ke stylovému vzhledu a jsou také pohodlné, díky lepšímu sedadlu s důstojnou podporou. Sportovní modely mají sportovní sedadla s extra boční podporou a jsou určitě efektivní. Kvalita a povrchová úprava jsou dobrá, ačkoli tam jsou některé oblasti, kde plasty nemají pocit, jak hezké na dotek. Zvuková izolace byla vylepšena přes Grande Punto, takže Punto Evo je znatelně klidnější na cestách, i přes malý hluk větru kolem předních pilířů, zejména u třídveřových verzí. Je zklamáním, že klimatizace není standardní u všech modelů (základní úroveň Active bez ní) a ani ESP není stabilní, ale Punto Evo je stále slušná hodnota, přičemž všechny auty dostanou CD stereo s ovládacími prvky na volantu a elektrická okna. Chytrý systém Blue & Me je také standardně vybaven. Vyvinutá u společnosti Microsoft umožňuje provádět a přijímat hovory na cestách a dokonce i číst textové zprávy. Umožňuje poslouchat přehrávače MP3 nebo hudbu uloženou na paměťových klíčích přes port USB. Jinde je pozice řidiče velmi dobrá díky velkému nastavení sedadla a nastavení výšky a výšky sloupku řízení. Boty jsou průměrné pro tuto třídu automobilů, ale největším problémem je víko zavazadlového prostoru, které způsobuje zatížení (a zejména) vykládku všeho těžkého docela boje. Výbava od startu (leden 2010): Aktivní je vybavena elektricky nastavitelnými vnějšími zrcátky, 15-palcovými ocelovými koly, výškově nastavitelným sedadlem řidiče, elektrickými předními okny, ABS s elektronickým rozdělením brzdných sil, airbagy řidiče a spolujezdce, kolenní airbag řidiče, Blue & Me a CD stereo. Dynamic získá kožený volant, koženou páku řazení, dělené sklopené zadní sedadla, klimatizaci, boční a okenní airbagy, který je vhodný pro navigaci Blue & Me TomTom. Eleganza doplňuje kovové vložky nárazníku, 16-palcová kola z lehkých slitin, vnitřní osvětlení, tempomat, zadní parkovací senzory, stěrače citlivé na deště, dvouzónové ovládání klimatizace, ovládání stability ESP s funkcí držáku na kopci a třetí zadní opěrkou hlavy. GP je dodáván se zadním spoilerem, tmavými tónovanými světlomety, předními mlhovými světly, klimatizací, ale nemá klimatizaci, tempomat nebo ESP Eleganza. Sporting má boční sukně, chromovou výfuku, 17-palcová kola, sportovní sedadla, tempomat, klimatizace a ESP.
60%