Na cestě, první věc, kterou si všimnete v Pandě, je, jak je jízda skákat. Toto bylo také charakterizace starého modelu, takže ačkoli to přispívá k pocitu vzrušení a odchodu, není to skvělé na nerovných silnicích. Na straně plus, tělo je tužší, což znamená, že Panda lépe zachází v rozích a přestože řízení nemá příliš mnoho váhy, reaguje na rychlé změny směru a příjemné a lehké pro snadné parkování. Panda je na dálnici docela hlučná a nakonec se musíš zvednout váš hlas, aby bylo slyšet přes kombinaci silničního a větrného hluku, ale je to stabilní při rychlosti 70 km / h a necítí se, jestli se jeho hloubka udržuje s rychlejším proudícím proudem . Existují tři motory, z nichž si můžete vybrat, ale většina lidí půjde na přímý benzin s objemem 1,2 litru. Je dostatečně dostačující s přibližně 70 koní a je ideální pro jízdu jak ve městě, tak na dálnici. Může bojovat o akceleraci v převodovce, ale přinejmenším je ekonomika dobrá s nárokovaným 54,3 m. Tichý a hladký, je dokonalým motorem pro Panda. Model, který nejvíce zaujal, je 0.9 TwinAir, motor, který byl poprvé namontován ve Fiatu 500. Má jen dva válečky (ano, dva), ale díky turbodmychadlu vyvíjí 85PS. Získal mnoho ocenění, ale je to stále velmi zvláštní motor na řízení. Často se cítí, jako by se to stalo, a tak skončíte, když často vytáhnete ponožky, když se vytahujete z křižovatek, jen abyste si byli jisti. Jeho hluk příliš a daleko od hladké, což znamená, že to neznamená, že relaxační jízdu. Porovnejte ho s tříválcovým motorem, jako je ten v novém modelu Up a vy jste si vyberete vůz Volkswagen vždy. Jedna oblast, ve které je TwinAir dobře funguje, je ekonomika. Bude to průměrná hodnota 67,3 mpg s emisemi CO2 99 g / km. Třetí dostupný motor je 1.3 MulitJet, který má 75PS a dobrý točivý moment 190Nm.
60%