80%
Obsah
Řidičské dojmy
Při jízdě je trochu mrtvoly v řízení, ale zvládne to dostatečně dobře, jezdí slušně a je tu mnohem méně hluku na silnici než z Punto. Jistě, musíte zapnout rádio na dálnici, ale pro základní 1.1-litrový vůz o objemu 53 koní je to překvapivě zdokonalené; mnohem lepší než Punto, ačkoli to není tak dobré jako Kia Picanto. Fiat udává maximální rychlost 93 km / h, ale podle mých zkušeností buď rychlost byla extrémně optimistická, nebo Fiat byl extrémně pesimistický. Zdá se, že auto se stalo hladším a tišším, čím rychleji je řídíte. A jakmile si zvyknete na vysoké, úzké tělo, můžete s ním také spoustu zábavy. Řidič Porsche Boxster byl velice překvapen, že našel Pisto Panda na ocasu kolem jednoho známého rychlého rohu. Je tu něco nesmírně zábavné, než abyste získali co nejvíce z malého, bezproblémového auta. Přestože převodovka je standardní Fiat, přepracování a ovladatelnost vysokého převodového stupně je fantastické, téměř připomínající starou řadu 105 řady Alfas. Vyvolává to tanečnice ve vás. Myslím si, že Fiat popraskal ořech, který nikdo jiný nedokázal, protože BMC přišel s originálním Mini. Levné, základní auto, které vám na tváři usmívá. Když jsem vyskočil z parkoviště na aukcích Blackbushe, uviděl jsem důkaz. Banda trpaslíků se usmívala a ukázala na malé zelené auto. Kdyby to bylo tak šťastné jako já, musí to být v pořádku.
Interiér
Volant je výškově nastavitelný, ale okraj je příliš tlustý. Menší ženy s malými rukama se vůbec nelíbí. K dispozici jsou airbagy pro řidiče a spolujezdce a cestující mohou být snadno vypnuty. Přední okna jsou elektrická. Zrcátka jsou ruční, maličká a nemají dostatečný rozsah nastavení. Vnitřní plasty vypadají velmi základní, ale také silné a silné. V zadní části jsou masy hlavy a tři sedí pohodlně po zadním sedadle, ale pro dva jsou jen bezpečnostní pásy a nemám rád ostré okénko na předních…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je to levné. Je to veselé. A bylo to zasloužené evropské auto roku 2004. První věc, která vás napadá, je jeho roztomilost. Je menší a sladší než to vypadá na obrázcích. Okamžitě se vám to líbí. Dostaňte se do interiéru a centrální knoflíky a přepínače jsou prostě nejlepší v každém autě za každou cenu. Je to model jasnosti a každé tlačítko okamžitě padne do ruky. Stejně tak vypadá i pěkná páka řadicí páky. Fiat Panda 1.1 Active 2004 Test na silnici Fiat Panda Multijet nafta a 4x4 Road Test Panda…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Kompaktní a praktické. Příjemné a snadno ovladatelné. Úzká velikost usnadňuje parkování. Dobrý prostor pro ty v zádech.
- Dvojité sklápění zadních sedadel není standardní. Malá botka.
80%
Fiat Panda na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 113 200 km
- Cena
- 85 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 86 700 km
- Cena
- 55 000 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 112 651 km
- Cena
- 79 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 83 509 km
- Cena
- 44 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 82 581 km
- Cena
- 50 900 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 138 900 km
- Cena
- 79 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 126 553 km
- Cena
- 39 800 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 112 000 km
- Cena
- 56 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 208 071 km
- Cena
- 69 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 204 429 km
- Cena
- 37 900 Kč