Volant je výškově nastavitelný, ale okraj je příliš tlustý. Menší ženy s malými rukama se vůbec nelíbí. K dispozici jsou airbagy pro řidiče a spolujezdce a cestující mohou být snadno vypnuty. Přední okna jsou elektrická. Zrcátka jsou ruční, maličká a nemají dostatečný rozsah nastavení. Vnitřní plasty vypadají velmi základní, ale také silné a silné. V zadní části jsou masy hlavy a tři sedí pohodlně po zadním sedadle, ale pro dva jsou jen bezpečnostní pásy a nemám rád ostré okénko na předních sedadlech, které vypadají, že by mohly způsobit velké škody na nohách lidí nehoda. Nebojte se, že potřebujete klíč pro otevření zadního poklopu a v základní verzi Pistachio Panda Active 1.1 jsem jedel, zadní opěradlo se sklopí dolů, ale je to tak. Dokonce i v těch nejlepších verzích mají pouze zádové opěry 50/50, takže pokud potřebujete více zavazadlového prostoru, musíte úplně odblokovat sedadlo a nechat ho doma. Se sedadly nahoru je větší prostor zavazadlového prostoru než v Kia Picanto. Panda 100 Jsem fanoušek Panda. Líbí se mi Panda 1.1 Active. Mám rád benzín Panda. Líbí se mi Panda 4x4. Tak proč se nepopiratelně roztomilá Panda 100HP zcela nepotlačila všechna tlačítka? Vypadá to skvostně. Stejně jako malý Fiat, který by měl být vyčerpaný. Základní, vzpřímené drobné užitkové vozidlo s tuhými slitinami, robustními pneumatikami a speciální mřížkou. Je to také dobré uvnitř, s podpůrnými sedadly, pěkným volantem a stejným brilantním středovým rozváděčem všech Panda. Můj přišel v nádherné hluboké kovové "New Orleans Blue". A má zuřivý výfukový systém. Nemůžu si uvědomit, proč jim dali šest rychlostních stupňů, protože jsou všichni nízko. Dokonce i 6. vám dává rychlostí 21 km / h na 1000 otáček za minutu. Takže to není žádný dálniční křižník. A všichni jsou velmi blízko, nejen v poměru, ale také v pákovém pohybu. Je těžké cítit změnu letadla, která se mění ze čtvrtého na pátý, ačkoli, podivně, mnohem snazší do slotu od 5. do 4., nebo 6. až 4. na to záleží. Nenávidí rychlostní nárazy. Nemůžu s nimi vůbec zvládnout. Příliš úzké, aby se rozkládaly po celé délce. A hrozí špatně nad plochými plochami v ulici, a to při více než 20 mil za hodinu. Ale přestože je to malé auto, zdá se to zevnitř dostatečně velké, aby se mísilo s dálnicí. Nejste zastrašovaní. Musel jsem předčasně odvézt křižovatku M25 a vzít M4 na místo určení v Oxfordshire spíše než M40. To zanechalo únavný nájezd A424 v nesprávné denní době pro provoz a předjíždění. Přesto na cestě zpátky, druhý den se nějaké malé auto vykoupilo. Není to tak hrozné, jak si myslíte, že to bude. Je trochu plochý ve všech převodových stupních, dokud neotočíte ořechy. Přesto nějak, na jasné, poměrně otevřené cestě, je to docela uspokojivé a nebude to tahán žádný problém. Je to také ekonomicky přiměřené. Já jsem průměrně 37mpg, pak, v provozu většinu času od západu od Oxfordu k Surrey, to v průměru 41 na palubním počítači. Držte se na 60 - 70 a vy byste taky. Kde je normální elektrické řízení Panda s ultralehkým městským režimem a normálním režimem, na 100HP je normální nebo sportovní. Při nízkých otáčkách se Sportovi cítí, že někdo s velkými rukama uchopil starý sloup řízení a co nejtěžněji ho vytlačuje, aby vytvořil trochu odporu. Vzhledem k tomu, že elektrický mechanismus řízení je upnutý kolem sloupku spíše než stojanu, není to příliš daleko od pravdy, ačkoli ve skutečnosti se skutečně děje, dostanete méně pomoci. Není to tak špatné jako řízení Corsy, ale není to tak dobré, jak by to mohlo být. A když získáte takové pohodlí, jako je klimatizace, Fiat nevykrojí dostatečně hluboko, aby vám dal spoustu skládacích zadních sedadel. Zadní opěry padnou na dlažbu a to je všechno. Začal jsem se chtít, aby se Panda 100HP líbil. Pak jsem byl zklamaný. Pak se na mě vzbudilo kouzlo a koneckonců to skončilo. Nemohu pro to udělat racionální případ, kromě toho, že u sportovního auta jsou provozní náklady malé. Oficiální 43.5mpg kombinované, 154g / km, tedy skupina D VED a 125 liber ročně. Malá pohotovostní hmotnost pouze 975 kg. MINI je očekávaný způsob, jak se bavit. Panda 100HP je levnější a zábavnější způsob.
80%