Motory v roce 2010 Doblo výrazně překonaly ty, které byly ve starém modelu, a rozhodně jsou mnohem čistší a poskytují také lepší ekonomiku. Jediným benzínovým motorem je motor o objemu 1,4 l, o objemu 16 kW, o objemu 95 koní. Výkon je na předchozím modelu o 18 koní a točivý moment je mezi 1500 a 400 otáčkami za minutu. Multijet diesely jsou hvězdy přehlídky. První, 1,6-litrový motor s výkonem 105 koní, nahrazuje starý 1,9-litrový JTD. Ačkoli má stejný výkon jako 105 kilobajtů jako staré vozidlo, zlepšuje se téměř v každém ohledu. Krouticí moment se zvyšuje o 90nm na 290nm, zatímco emise z původních 1,9 JTD na 138 g / km klesly z 153 g / km, čímž se v tomto procesu zlikvidovalo několik pásem silniční daně. To je díky filtru pevných částic a systému pro recirkulaci výfukových plynů; majitelé také získají lepší ekonomiku, jelikož kombinovaný cyklus je nyní 54,3 mil. - zlepšení o 5,6 mil. Rozsah 2,0-litrový Multijet je překvapivě výkonný motor. Je to mnohem silnější, než naznačuje jeho postava o objemu 135 koní, a to zejména při nižších rychlostech, kde poskytuje spoustu nízkých tahů. Je to rychlá i pro svou velikost, s rychlostí 60 mph dosaženou za necelých 11 sekund a maximální rychlostí 111 mph. S 320nm točivého momentu, který je k dispozici jen 1500 otáček za minutu a brzděnou tažnou hmotností 1500 kg, je to verze pro tažení malých a středních přívěsů a koňských koní, což dále zdůrazňuje Dobloho pověření jako praktický kůň. Ekonomika je dobrá také s 49,6 mbar v kombinovaném cyklu a emisemi CO2 150 g / km. Benzínový motor o objemu 1,4 litru získá pětistupňovou manuální převodovku, zatímco dva diesely mají hladký šestistupňový převod. Na benzinové vozidle o objemu 1,6 litru je k dispozici auto. Může se jednat o tradiční automatickou převodovku, nebo může řidič provádět změny stisknutím nebo sejmutím převodovky. Na cestě se Doblo podepíše Punto Evo brzy. Jde dobře, má spoustu uchopení a tělo je dobře kontrolováno. Jezdectví je neklidné, když je na palubě jen řidič, ale jakmile je Doblo plně nabitý, cítí se mnohem lépe. Kolem města je snadné manévrovat a zaparkovat, s těsným kroužkem otáčení a spoustou viditelnosti. Všechny vozy mají jako standard standard Start & Stop, které motor vypíná při volnoběhu na semaforech nebo při silném provozu. Znovu se spustí automaticky stisknutím spojky. Může to být při prvním použití, ale brzy se stane druhou povahou. Snaží se snižovat zbytečnou spotřebu paliva. A to je také cíl eco: Drive, palubní nástroj pro palivovou účinnost, který může snížit spotřebu až o 15 procent, což může dosáhnout úspor 175 liber na 12 měsíců. Na cestách shromažďuje informace o účinnosti vozu a ukládá je na USB klíčenku. To může být analyzováno online, aby vám ukázalo, jak řídit efektivněji.
80%