Bravo je upřímně zklamáním. Zdá se, že máme model Sport 150 Multijet vybavený volitelnými 18 koly z lehké slitiny a pneumatikami 225/40. Komfort sedadla a rozsah nastavení sedadla a volantu jsou v pořádku. Nebylo nic špatného s kvalitou plastů a čalounění interiéru, včetně karbonového vzhledu, přestože kožená krytá páka parkovací brzdy již třela svou kůži proti okraji otvoru. Fascia se nezobrazuje na strmě stíněné obrazovce. Ale, stejně jako Alfa Brera, grafika sportovních nástrojů na rychlosti a otáčkách je obtížně čitelná při silném slunečním počasí. Nikdy jsem nezvedl vozidlo Stilo, které přispělo k novému vozu. Ale pokud to je to, co je Stilo, mohu plně pochopit jeho nedostatek úspěchu. Podvozek vůbec nemá brio. Řízení je lehké, bez pocitu a nereaguje. Převodovka je pomalá a těžkopádná. 150-kilometrový vznětový motor, který jsme řídili, měl pocit, že má 120 koní. Kvalita jízdy na 18 kolech s pneumatikami s 40 sekcemi byla hrozná. Může být vytvořena v rekordním čase pomocí počítače, ale skutečností je krásné tělo oblečení velmi obyčejné auto. Ale díky síle jednoho auta jsme jeli buď potřebují více práce, nebo potřebují vynechat volbu 18 kol. Doufejme, že Fiat bude schopen dostat toto řazení podle doby, kdy Bravo dorazí do Velké Británie. Šestistupňová převodovka je přesná, přesto neohrabaná, jako byste mohli skutečně cítit výměnu čepů, kterou nemůžete mít, protože je to kabelový systém. Motor je ale klenot. Dokonce, jak se jim podařilo vytlačit 150HP z 1,4, je zdrojem úžasu. Koně se skutečně cítí silnější a dychtivější než 150 v Peugeotu 308 1,6 THP jsem jezdil pár týdnů dříve. Rovněž hladké, i po studeném startu. Je to opravdu skvělý motor. Na cestách se vůz poněkud nesoustředí a nechá se sklouznout do pokorného původu Stila, když motor předjíždí pneumatiky. To není špatné. Začíná to dobře. Kvalita jízdy na pneumatikách 205/55 R16 vám nepřipomíná zasílání stížností společnosti e-mailem na adresu The Highways Agency. Je to prostě ne tak pružné jako Focus, nebo 308, nebo Auris, a ne tak docela tak dobré jako Kia Ceed nebo Hyundai i30. Konečný jízda je logicky zaměřena rychlostí asi 25 km / h na 1000 otáček za minutu, stejně jako letoun SEAT Leon 20VT, který jsem před pěti lety provozoval. Rádio je dobré. Ovládání jako výstražná výstraha na vypínači a dopravní hlášení vypínají všechny logické a snadno se nalézají v případě nouze, i když nejsou s vozem obeznámeny. Na 160 mílích okružních výletech se jednoduše pustil do práce a usmíval se na tvář se svou dychtivostí, kdykoli jsem se musel dostat do kopce. Ještě bavlněný, ale bohužel, ale pravděpodobně konečný motor Fiat FIRE a slibuje, že otočí Grande Punto a 500 Abarth do skutečných malých spalovačů. Já rád sedím na dynamometru a vidím, jak to opravdu stojí proti Peugeotu THP 150.
60%