Velmi málo malých MPV je zábavné řídit a Fiat 500L není žádnou výjimkou, která trpí zbytečným řízením, poměrně spoustou karoserie a přesto podivnou neschopností pohltit nárazy při nízkých rychlostech. Ještě víc se usadil na dálnici a dělal by lepší pěst dlouhých vzdáleností, kdyby nebyl pro zdi v kabině při vyšších rychlostech. Při rychlosti 70 km / h se 500L chová zhruba tak, jak byste očekávali z duté krabice plné tvarovaného plastu - jako echo komory pro hluk větru, hluk pneumatiky a houževnatost motoru. Ve spravedlnosti to není tak špatné, je to jen pocit, že se nacházíte v něčem levném, zdá se, že se rychle zvyšuje. Samozřejmě, že nikdo nekupuje model Fiat 500L s důrazem na dynamiku, ale měl by své zaměstnance trochu víc než to dělat. To znamená, že vysoká jízdní poloha, tenké pilíře a množství skel dělají viditelnost vynikající po celém kole, takže je to snadné parkování vozidel i přes jeho relativní objem. Kandidát přichází s volbou motoru, protože 1.4-litrové modelové vozidlo je upřímně podtrženo, pouze s točivým momentem 127 Nm. A zatímco je dvouválcový motor TwinAir o objemu 0,9 litru mnohem více charakteru (a trochu větší sílu a točivého momentu), nemůže to také zvládnout plně naplněný 500L. Ve skutečnosti, při nízkých otáčkách, se TwinAir často cítí jako by se asi zastavil, což znamená, že musí být vždy udržováno ve středním a vyšším rozsahu. Výsledkem je, že pracujete se zařízením jako boxer, který pracuje s levým úderem, což způsobuje únavnou zkušenost. Tento styl jízdy znamená, že nikdy nedosáhnete nikde v blízkosti svého průměrného ekonomického hodnocení 58,9 m. Naše skutečné MPG hodnocení ukazují, že vlastníci jen zatmění 40mpg. Klikněte zde a uvidíte sami sebe. Nedostatečná flexibilita a nízká návratnost ekonomiky nejsou problémy, které byste měli mít s jedním z motorů MultiJet - 1,3 litru a 1,6 litru, s výkonem 85 a 105 koní. Ne masivní síla, udělena, ale 200Nm a silný 320Nm točivý moment říkají svůj vlastní příběh. Tato druhá nafta je nejvhodnější pro 500L. Obecně doporučujeme, abyste se vyhnuli automatické převodovce Dualogic. Jedná se o automatizovanou příručku, která může zlepšit palivovou účinnost - je to skutečně manuální převodovka, ale se změnami provedenými softwarem, ale je pomalý a frustrující. Také bychom se vyhnuli tlačení tlačítka Eco, které je dodáváno s každým 500L, protože jeho úsporná opatření zahrnují vážné snížení citlivosti akcelerátoru a ještě nižší snížení kroutícího momentu motoru. Smaží ještě víc života z jízdního zážitku, který se na první místo stěží zapojí. Neexistuje žádný významný rozdíl v jízdě mezi pětimístným sedadlem 500L a sedmimístným sedadlem 500L MPW, ačkoliv verze Trekking s podvozkem o rozměrech 13 mm jezdí po silnici ještě více než standardní vůz. Výškový rozdíl a plastové obložení mohou spiknout, aby tento 500L vypadal jako 4x4 (druh), ale je to iluze - Trekking je pohon předních kol stejně jako zbytek řady.
60%