Jediná věc, kterou má 500L v jeho prospěch, je čistý prostor. Je to plnohodnotný pětimístný s velkým množstvím prostoru, dostatečným množstvím kolenního prostoru pro cestující ze zadní řady a poměrně velkorysou, čtvercovou botou. Kapacita 400 litrů nabývá objemu 1310 litrů se sklopenými zadními sedadly, což je ve skutečnosti potlačeno většinou ostatních malých MPV na papíře - např. Kia Venga se může pochlubit 440 až 1486 litry - ale čísla pouze říkají polovinu příběhu. Model 500L má třístupňovou botu, která může být vyvedena tak, aby byla vyrovnaná se sklopenými sedadly, zatímco sedadlo předního spolujezdce se také sklopí na podlahu - to je dobré vozidlo, které vezme starou skříňku Ikea CD na špičku. Přes Pop modely, které postrádají kola z lehkých slitin a klimatizaci - jsou nezbytně nutné pro další prodej - jsou jinak dobře vybaveny, včetně pětipalcového mediálního systému s dotykovým displejem společnosti Fiat, Bluetooth a koženého krytu pro komicky velké (a ne příliš pohodlné) tlačítko. Pohybujete se až na úroveň Pop Star a pohodlí se zlepšuje pomocí air con a cruise control. Navíc získáte sadu 16-palcových slitin, podrážděných, když se dívají do mohutných oblouků 500L. Specifikace salonku má pocit, že má hodně, narážka na klimatizace do dvouzónové klimatizace, přidání zadních parkovacích senzorů, automatické světla a stěrače a panoramatické střešní okno, které skutečně zvedají atmosféru kabiny přirozeným světlem. Ložní automobily také dostanou dvě malé stoly pro cestující na zadních sedadlech, což jsou teoretické nápady, ale ve skutečnosti jsou příliš křehké, aby byly hodně reálné. V libovolné verzi 500L není vůbec žádná vnitřní skladovací skříň, aniž by byla umístěna centrální skříňka, drobné dvířkové kapsy a mělká odkládací schránka. Fiat považuje 500L Trekking za model samého o sobě, ale je volně založen na specifikaci Lounge s několika pozoruhodnými přírůstky - například nízkorychlostním automatickým brzděním (volitelný jinde) a sofistikovanějším systémem řízení trakce, který se zmiňuje o terénu schopnost. 17palcová slitina je standardně dodávána v blátivých a sněhových pneumatikách ze stejného důvodu a vnitřní tkanina je odlišná. Verze Beats je založená na trekkingu a přichází, jak byste očekávali, s upgradovaným stereo - i když zklamáním nevýrazným, když slušný zvukový systém je tím nejmenším, co byste od tohoto cynického a drahého marketingu mohli očekávat. Nejlevnější verze Beats je přibližně 19 000 liber. V každém případě je kabina docela intuitivní, přinejmenším s velkými ovládacími prvky topení a logickými tlačítky na volantu, přestože je dotyková obrazovka příliš malá, takže je nepřátelsky použitelná. Je uložen řadou klávesových zkratek, takže se můžete alespoň rychle dostat k požadované funkci.
60%