Abarth 500C je poháněn stejným 1,4-litrovým přeplňovaným benzínovým motorem, který se používá v hatchbacku Abarth 500. ECU byla přeprogramována tak, aby přidala další 5PS, čímž zvýšila celkový výkon na 140PS. Dodatečný výkon je zde k tomu, aby kompenzoval hmotnost posuvného střešního mechanismu v poloze 500C, což mu dává rychlost 8,5 sekundy - jen o něco pomaleji než Abarth 500. Je to určitě dostatečně rychlé na cestách a má skutečný buzzy cítí se o tom. Díky sportovnímu výfukovému potrubí je při zrychlování vhodná i špinavá vývěska, což může být ještě více oceněno střechou dolů. Motor je neuvěřitelně ohebný, díky tomu, že se může pochlubit více než 200 Nm točivého momentu, takže nemusí být vždy náročné na to, aby získal slušný výkon a táhl dobře od dolní části. Nicméně, je to působivé, když stisknete, když je velmi příjemné využívat energii na kohoutku. V porovnání s jinými horkými poklopy se zdá, že 140PS nebude slyšet tolik, ale dostačuje to, aby Abarth 500C získal smysluplné tempo a znamená, že je schopen bez problémů vypustit svou sílu, aniž by se snažil čelit ruce. Ekonomika je dobrá také při výkonu 43,5MPg spolu s emisemi CO2 151g / km. Model 500C byl zpočátku dostupný pouze s poloautomatickou převodovkou MTA (Manual Transmission Automated) (manuál byl dodán později). Pětistupňový systém odstraňuje řadicí páku a nahrazuje je čtyřmi tlačítky na palubní desce a řadiči řazení za volantem. To znamená, že na zkroucených uličkách se můžete soustředit více na řízení a zákrutách, aniž byste se příliš museli starat o změnu rychlosti. V ručním režimu jsou posuny rychlé, aniž by došlo k poklesu výkonu, ačkoli je užitečné vypnout napájení, aby se změny rychlosti změnily. Jednoduše vytáhněte pravou páku a levou rukou posuňte dolů. Existuje také režim Auto, ale není to nejlepší a zdá se, že neustále chtějí měnit rychlostní stupeň, často když to není nutné, například při zpomalení. V důsledku toho bude často mít nižší rychlost, než byste očekávali. Na palubní desce je umístěno tlačítko Sport, které zrychluje časy řazení (v manuálním i automatickém režimu), zvyšuje hmotnost řízení a zabírá ovládání přenosu točivého momentu (nebo zkratku TTC). TTC je chytrý systém, který napodobuje diferenciál s omezeným skluzem tím, že brzdí vnitřní kolo v rohu a tím přesněji otáčí. Funguje to velmi dobře a znamená, že model 500C má v zákrutách citlivé řízení. Silné a progresivní brzdy spolu s působivou regulací těla dokončují to, co je skvělé auto, které řídíte. Tam je nevýhoda - pevná jízda. Bojuje na nerovných cestách a je docela zaneprázdněn, ale je to mnohem lepší na hladších silnicích, jako jsou dálnice. Je to lepší u standardních 16palcových slitin než u volitelných 17palcových kol, ale vzhledem k tomu, že je to sportovní hatchback, je to přesně to, co byste očekávali. Stejně jako u ostatních modelů Abarth je k dispozici sada pro upgrade výkonnosti esseesse. To zvyšuje výkon motoru na 160 koní a dále zvyšuje dobu řazení na převodovce MTS a také vylepšené brzdy a 17-palcová kola z lehkých slitin. Pokud chcete extrémnější Abarth, určitě stojí za to. Dokonce dorazí na dealera (který se mu hodí pro vás) v značkové dřevěné bedně, kterou budete mít až poté. Existuje dostatek prostoru pro přizpůsobení vašeho Abarth 500C různým možnostem barev. Střecha je k dispozici buď v černé nebo titanové šedé a jsou zde nové dvoutónové nástěnné malby, včetně horní části Scorpion Black a nižší Gara White. Alternativně můžete mít Pista Gray nahoře s Campovolo Gray níže. K dispozici je také široká škála barevných a páskových kombinací.
80%