Interiér vozidla Abarth 500C je vhodně sportovní a dostatečně zvláštní, aby vám připomněl, že je to výkonné auto. První věc, kterou si všimnete, je volně kožený volant, který je v dolní části plochý a je vybaven stylovým odznakem Abarth. Je skvělé držet se a přestože na sloupku řízení není žádné nastavení dosahu, dobře umístěné sedadlo řidiče (které se přizpůsobuje výšce) znamená, že nalezení správné polohy je jednoduché. Modely s převodovkou Competizione nemají v žádném případě převodovou páku. Namísto toho je nahrazen čtyřmi tlačítky na palubní desce spolu s dvěma pádlami na zadní straně volantu, jedna pro změnu a druhá pro řazení dolů. Absence převodovky vypadá docela podivně, ale systém je snadno použitelný, i když musíte mít rychlý pohled, abyste si připomněli, kde je neutrální nebo reverzní. Sportovní sedadla jsou také dobrá a poskytují spoustu bočních opěrek, když řešíte těsné zatáčky. Stejně jako model Fiat 500C je rozložení velmi šikmé, protože barevný přístrojový panel pomáhá udržet věci jasné, zatímco kvalita se cítí dobře. Velký jednotný číselník je umístěn pod kůží zakrytou kůží s červeným prošíváním a navíc je k dispozici další volič doleva, který působí turbodmychadlo. Dokonce i vyšší řidiči najdou spoustu nohou a hlavu v přední části vozu 500C, ačkoli je značně spletitější v zádech. Bota má jiný design než Abarth 500, takže se může střeše přizpůsobit, ale je moudře jen o něco menší s 182 litry zavazadlového prostoru. Dvouvrstvá střecha je totožná se střechou použitou u modelu Fiat 500C a lze ji otevřít tlačítkem vedle světla uvnitř nebo pomocí klíče. Může se posunout zpátky - jako střešní okno - nebo úplně zpátky jako kabriolet, pracující rychle a hladce. Pracuje také při rychlosti až 37 km / h, užitečné, pokud se dostanete do náhlého ledu. Se střechou si můžete ještě více vychutnat škrábání, zatímco uvnitř je poměrně tichý a jen nepatrný vítr, ačkoli volitelná větrná zastávka určitě pomáhá snížit to. Standardní sedadla jsou opatřena černým textilním čalouněním, ale kůže je k dispozici jako volitelná výbava a jistě dodává do interiéru elegantní atmosféru. Jeden velký obrat je zadní viditelnost. Při střeše je výhled na zadní stranu výrazně omezen, protože je tam jen malé zadní okno. Je to ještě větší problém, když jsou cestující v zadní části, když se střecha úplně posunula, není to mnohem lepší, protože složená tkanina sedí přímo ve vašem zorném poli. Takže je užitečné, aby parkovací senzory byly standardní. Výbava ze startu (červenec 2010): Všechny modely jsou vybaveny sedmi airbagy (včetně bočních airbagů a kolenního airbagu řidiče), ovládání stability ESP, funkce na držení na kopci, řízení točivého momentu TTC, xenonové světlomety, výškově nastavitelné řízení, , elektrická vnější zpětná zrcátka, manuální klimatizace, přední mlhová světla, zadní parkovací senzory, elektrická střecha s integrovaným spoilerem, stereofonní CD s ovládáním na volantu, hands-free systém Blue & Me s USB port, kožený volant, , dvojité chromované výfukové potrubí, sportovní pedály, sportovní sedadla a 16palcová kola z lehkých slitin. Volitelné doplňky zahrnují interiér kožené sporty, automatické ovládání klimatizace, zastavení větru, povrchové úpravy laku, 17palcová kola z lehkých slitin, postranní pruhy a červené brzdové třmeny.
80%