Fiat nabízí 500C s volitelnými zážehovými motory o objemu 1,2 litru nebo 0,9 litru nebo 1,3 l naftu. 0.9-litrový systém TwinAir zní skvěle a nabízí příjemný výkon, a to zejména ve formátu 105PS, ale má sklon k poklesu oficiálních ekonomických postav v reálném světě. Přesto je to stále výběr motoru a má další přínos pro emise pod 100 g / km, takže je možné zdanit. Pokud je vaším hlavním problémem ekonomika, osvědčená 1,3-litrová nafta bude dělat práci v pořádku s oficiálním číslem 76,3 mpg a emisemi 97 g / km. Není to ale tak příjemné a šumivé jako TwinAir, ani starý benzín s objemem 1,2 litru. To není ani mocné, ani příliš finanční, takže se nejlépe vyvarujte, pokud nebudete mít omezený rozpočet. Ti, kteří potřebují auto, si mohou vybrat mezi benzinovým motorem o objemu 0,9 litru a 1,2 litry s Duologic přenosem. Jedná se spíše o automatizovanou, než o správnou automatiku, takže se nejlépe vyhnout, pokud ji skutečně nepotřebujete. To bylo také vybaveno benzínem o objemu 1,4 litru, který byl v roce 2011 přerušen. Na vozovce je 500C poháněn jako pevný vrchol, který není žádným překvapením. Není to nejostřejší manipulační vůz v prodeji, ale má lehké řízení a je snadno ovladatelný. Je to ideální pro kratší řidiče díky vysoce namontované řadicí páce a vysokým sedadlům. Na silnici je poměrně kompaktní na většině silnic, ale při vysokých rychlostech na hrubších plochách se jízda zhoršuje. Není to nejpohodlnější vůz pro jízdu na dlouhé vzdálenosti - střešní krytina není tak tichá jako tvrdá hora a noha je stísněná. Nikde nedokážete odpočívat levou nohou při jízdě a pedály jsou blízko sebe, takže ti, kteří mají široké nohy, budou muset být opatrní, dokud nebudou zvyklí na auto. Nebude to dlouho trvat, než si zvyknete na nálady auta. Poté je s ní snadné žít, zvláště ve městě, kde kompaktní rozměry, ovládání světla a těsný kruh otáčení zajišťují snadnou manipulaci se zastávkou a těsnými parkovacími místy.
80%