Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Ferrari

Recenze a test Ferrari F149 California 2009

Recenze automobilů Recenze Ferrari Recenze Ferrari F149 California 2009

80% Ferrari F149 California 2009

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Poháněný motorem V8, který pohání zadní kola, je Kalifornie velkým tourerem z přední strany v tradici Ferrari. Poskytuje veškeré výkony, které byste očekávali společně s neuvěřitelným zvukem, který je na rozdíl od čehokoli jiného na silnici - a to jak uvnitř automobilu, tak venku. Při startu je cílový zvuk, zatímco při vyšších otáčkách se opravdu ožije. Údaje o výkonu jsou jistě působivé. 4.3-litrový motor vyvíjí 460 koní, což znamená, že Kalifornie může zrychlit z 0-62 mil za hodinu za pouhých 3,9 sekundy s tvrzenou maximální rychlostí 193 mil za hodinu. A samotný motor je umělecké dílo. Žádný vyvrtaný šedý motor se zde nevztahuje. Ale nejzajímavější částí tohoto motoru je funkce stop / start - pravděpodobně poslední věc, kterou byste očekávali u Ferrari. Systémy Stop / Start jsou teoretické, ale některé jsou lepší než jiné. A díky Ferrari je v lepším táboře. Chytře rozpozná kruhové objezdy a křižovatky tím, že posuzuje množství zámku řízení. Kromě toho to ponechává trochu zpoždění před vystřižením, abyste se ujistili, že jste vlastně přestali. To znamená, že se nemusíte okamžitě znovu spustit, protože jste byli zastavení jen na zlomek sekundy. Trvá pouhých 230 milisekund zpět do života - což je v podstatě velmi rychlé - ale na rozdíl od startování auta na zapalování, nenarazí do života. Místo toho je spíše tlumený zvuk. Pravděpodobně to trochu zvykne, hlavně proto, že je to něco tak neobvyklého na vysoko výkonném autě, ale když uvažujete o tom, jak ušetří palivo, má to smysl. Systém zastavení / startování motoru samozřejmě není jediným měřítkem účinnosti. Významná část je do hmotnosti. A ve všech svých znalostech o F1 je to něco, o čem Ferrari ví. Podvozek a karoserie jsou vyrobeny výhradně z hliníku, zatímco Kalifornie je nejvíce aerodynamicky účinným modelem v sestavě Ferrari. Mezi další změny patří nové řízení palivového čerpadla, přepracované ventilátory chlazení motoru, které využívají méně energie a revize posunů převodovky. Všechny tyto kombinace pomáhají snížit emise z 299g / km na více úctyhodných 270g / km. To nemá žádný vliv na míru VED v Kalifornii - stále sedí v horním pásmu M - ale snížení je stále impozantní. Úspory paliva se také zlepšují - z 21,9 na 24,0 m. Kalifornie dostane novou sedmistupňovou převodovku se dvěma spojkami, která je standardně vybavena volantem inspirovaným F1, který má pádlový posun. Převodovka je prostě skvělá a nabízí rychlé a rychlé posuny bez poklesu výkonu, což vám umožní využít všech výkonů a točivého momentu motoru. S výkonem 485 Nm je bez námahy tažná síla, a to i při nízkých otáčkách a to opravdu pomáhá při nízkých rychlostech. Je to impozantně plynulé a snadné řízení v dopravě a kolem města, což není obvyklý supercar. Je to velmi pohodlné i s překvapivě odpuštěnou jízdou, přesto, jak byste od Ferrari očekávali, je to vznešené v nárožích s velkou kontrolou těla a vynikající rovnováhy, i když řízení se cítí poněkud umělé. Nicméně je tak agilní, že brzy odpustíte ten menší nedostatek. Může to být skvělá tourer, ale Kalifornie je vynikající vůz, který řídí. Určitě vám dává velkou důvěru za volantem, a to zejména při vyšších rychlostech, a přesto je dostatečně snadné řídit, že nebude zastrašovat ty nové na výkonových strojích. Brzdy jsou také ohromující. Kalifornie je vybavena uhlíkovými keramickými brzdami, které jsou úžasně účinné. Oni se trochu zahřejí a v pedálu není hodně pokroku, ale nic se nezdají s tím, aby se zastavila síla.

Ferrari F149 California 2009

Interiér

Uvnitř Kalifornie je všechno, co byste chtěli být. Sportovní, upmarket a přesto účelný se také cítí skvěle postavený a bang aktuální. Existují některé skvělé konstrukční prvky, jako je kovový 'most', který běží podél centrální konzoly a obsahuje ovládací prvky pro převodovku. Tlačítko spouštění motoru je na volantu, zatímco přístrojové zařízení je ovládáno velkým otáčkoměrem, které je ve zkušebním voze žluté, takže je ještě více vyniká. Sklopná pevná deska je dalším zvýrazněním a skýtá…

Pokračovat ve čtení interiéru

Ferrari F149 California 2009

Recenze automobilu

Ferrari je pravděpodobně nejznámějším jménem automobilové historie a rozhodně nejvíce evokující. Vytvářil kultovní sportovní automobily a stal se slovem pro styl, přání a rychlost. A s Kalifornií je to jeden z nejžádanějších a nejkrásnějších cestovatelů. Kalifornie mohla být nazvána "baby" Ferrari, když byla vypuštěna, ale zatímco Kalifornie je nejlevnější model z italské značky na pár velkých plachostů pouhých 150 000 liber, není zdaleka to být 'chudý' vztah v rozsah. Ve…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009
  • Ferrari F149 California 2009

Závěrečné hodnocení

  • Krásný styl. Má skládací pevný povrch. V8 má výkon 460 koní. Na 143 000 liber poměrně levně pro Ferrari.

  • Stále nákladný ve srovnání s Porsche 911.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Dobrý den. Získal jsem Micru 1.0 K11 r.v. 2002 která má označení motoru v papírech CG10FE euro 4. Vyrábělo se něco takového nebo to je jen překlep německého úředníka. Naší STK to není divné opisují původní papíry. Nebo se vyrobila nějaká extra kolekce. Díky Jeřábek“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Transit 285
    • Ford Mondeo 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing