Uvnitř Kalifornie je všechno, co byste chtěli být. Sportovní, upmarket a přesto účelný se také cítí skvěle postavený a bang aktuální. Existují některé skvělé konstrukční prvky, jako je kovový 'most', který běží podél centrální konzoly a obsahuje ovládací prvky pro převodovku. Tlačítko spouštění motoru je na volantu, zatímco přístrojové zařízení je ovládáno velkým otáčkoměrem, které je ve zkušebním voze žluté, takže je ještě více vyniká. Sklopná pevná deska je dalším zvýrazněním a skýtá se úhledně do obuvi za pouhých 14 sekund. S tím dolů je skutečně jen málo větrných turbulencí, které pomáhá větrný deflektor. Kalifornie je vlastně 2 + 2, což znamená, že má dvě zadní sedadla, ačkoli jsou tak malé, že jsou opravdu užitečné jen jako další zavazadlový prostor. Velký počet možností personalizace a volitelných doplňků je obrovský. Personalizační program společnosti Ferrari znamená, že máte zdánlivě nekonečnou volbu všeho, od interiérových barev a materiálů až po koberce z karbonových vláken, doplňky pro styling těla, až po to, co máte na dveřních panelech a opěrkách hlavy. Jen málo věcí je samozřejmě levné - pokud chcete štíty Ferrari na křídlech, je to o dalších 965 liber. Ve skutečnosti je pro většinu modelů běžná cena více než 200 000 liber za rozumnou cenu.
80%