Každý, kdo řídí Dacia Sandero, bude vědět, jaký je Logan MCV. Je to v podstatě verze verzí hatchbacku s vysokou hodnotou, která přichází za cenu téměř 1 000 liber. Nepřemýšlejte o minutu, že tento nárůst ceny pro verzi nemovitosti narušuje hodnotu pro peníze ethos značky Dacia - protože libra za libru, Logan MCV představuje obrovské množství auta pro peníze.Z hlediska velikosti, to porazí vozy Vauxhall Astra, Ford Focus a Vokswagen Golf, které budou mít toe-to-toe s větším majetkem, jako jsou například Vauxhall Insignia a Volvo V70. A přesto je to o 3000 liber levnější než vozy Škoda Fabia a Seat Ibiza ST - oba jsou výrazně menší. Takže s tím mimochodem můžeme usoudit, že Logan MCV momentálně nemá žádné soupeře. Stejně jako v případě Sandera existují tři motory, benzinová jednotka o objemu 1,2 litru o objemu 16 kW, 75 kW, turbodmychadlo o objemu 90 kW TCs a turbodiesel o objemu 1,5 litru s objemem 1,5 litru. Na silnici je Logan MCV výkonný a pozoruhodný, protože má dostatečně tlumenou jízdu a ve formě dCi má mimořádně dlouhé nohy na dálnici. Ovládání je světlo ve všech modelech, s 1,2 16V a 1,5 dCi s vynikajícími polohami a lehkým řízením. Keenové řidiči by mohli kritizovat Logan MCV za jeho pomalé a nízko řízené řízení, ale v každodenním řízení, není to opravdu problém. V rozích to znamená, že auto je trochu těžkopádné a nepomáhá nadprůměrné úrovně těla. Ale zvládne hrudky, hrbolky a výmoly, opravdu dobře. 1.2-litrový 16V je vylepšený a potřebuje tvrdě pracovat, pokud chcete dosáhnout pokroku. Mějte to na paměti, pokud chcete pravidelně využívat tuto velkou nakládací rampu - přidáte váhu 1,2 l vozu a můžete skutečně bojovat na svazích. Ovšem pro lehké užití je třeba si uvědomit, zejména proto, že je to nejlevnější volba a stále je schopna skvělé spotřeby paliva. Pro městské obyvatele nebo pro ty, kteří příliš nezaškodí nákladovou plochu, je 0.9-litrová TCe pravděpodobně nejlepší ze všech tří nabízených motorů. Volně otáčí, zní zajímavě a přestože musíte pracovat natolik, aby to bylo rychlé - pokud to budete držet ve své silové kapele, bude to pojízdné, s výbornou spotřebou paliva. Ale v reálném světě bude 1,5 l dCi více než dost pro většinu lidí. Je to osvědčená pohonná jednotka a je požehnána vynikajícím vylepšením a opravdu dlouhým přejezdem na dálnici. Zatímco 1.2 se bude otáčet rychlostí 4000 ot / min při rychlosti 70 km / h, 1.5 dCi bude blíže 2000 ot / min - mnohem civilizovanější situaci. Aby bylo co nejvíce využívat dostatek zatěžovacího nákladového prostoru, to, co potřebuje MCV, je 2,0-litrový motor. Ale stejně jako Sandero, cena za výhodné ceny překoná mnohé z těchto kritik a pro průměrnou rodinu, pro kterou Sandero není dostatečně velký, nabízí Logan MCV velmi atraktivní alternativu. Stručně řečeno, je to upřímné, ne-ozdobné auto, které nabízí téměř bezkonkurenční prostor pro vaše peníze.
80%