80%
Obsah
Řidičské dojmy
Dacia původně nabídla dva motory. Vstupní úroveň Přístupové modely jsou dodávány s benzinovým motorem o objemu 1,6 litru, který vyrábí točivý moment 105 PS a 148 Nm, který oficiálně spravuje 40 koní. Je to naprosto přijatelné pro kratší výlety a zkroucení silnic, ale ti, kteří jedou na dálnici, to považují za příliš hlasitý. Naštěstí 1,5-litrový diesel dCi je mnohem lepší křižník. Ve skutečnosti je mnohem lepší zastávka. Je to úžasné, má oficiální ekonomiku o objemu 57 koní a má jen o něco více energie než benzinový motor, při 110 koní má spoustu točivého momentu - 240 Nm. To znamená, že je mnohem použitelnější - není třeba pracovat s převodovkou pevně a předjíždění je snadné. Střední a vrchní ozdoba Stropní svítidla jsou standardně vybavena vznětovým motorem. Neexistují žádné šikovné technologie šetřící palivo, jako jsou nabízené brzdné spouštěče nebo startovací nebo energeticky úsporné brzdy, takže emise pro oba motory jsou trochu na vysoké úrovni - benzinové modely spadají do pásma VED a diesely do chutnějšího pásma D. To dělá argument pro dieselový model ještě silnější. Bez ohledu na motor je Duster nesmazatelný. Závěs je nakonfigurován tak, aby poskytoval slušný jízdní komfort spíše než vzrušující manipulaci a funguje dobře, absorbuje většinu hrud a lehkých nárazů a zároveň udržuje tělo v rolích. Řízení je trochu těžké a není to opravdu potěšení, ale je to dost přesné. Zatímco jízda a manipulace jsou v pořádku, závěsné pneumatiky a pneumatiky pro všechny počasí mohou být trochu hlučné při překročení vývrtů a nárazů. Zušlechťování není silným oblekem Dusteru, ale je přijatelné pro výhodné ceny suterénu.
Interiér
Dusterova kabina je obrovsky praktická, zvláště když zvážíte velikost vozů, se kterými Dacia soutěží za tuto cenu. Vynechává nejmodernější pokrytí palubní desky měkkého dotyku a stylově vyřezávanou středovou konzolu, ale je stále pevně sešroubované a má bohaté množství čistých dotyků. Existuje velké množství úložných prostor, od cubby díry na palubní desce a dveřních kontejnerů až po odkládací přihrádku na střeše modelů laureátů. K dispozici je také obrovská botka o objemu 475 litrů, která může…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
S vstupní cenou, která je nižší než 9000 liber, je snadné mít nízké očekávání pro Dacia Duster, ale je to příjemné překvapení. Dokonce i v dražších výkresových úrovních je to dobrý zájem o jeho velikost a praktičnost. Za stejnou cenu jako malý hatchback můžete získat plnohodnotné rodinné auto s úsporným dieselovým motorem a možností pohonu všech kol. Je to impozantní vzorec. Není to samozřejmě bez jeho nedostatků. Nejde o nejostřejší vůz, který jezdí, ani není zabalen do nejmódnějších materiálů…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělá hodnota za peníze. Prostorná a praktická kabina. Dodává se s pohonem všech kol pro méně než 12 000 liber. 5 hvězdiček pro Duster 125 TCe 4WD.
- Cítil se datovaný. 1.6 Výkonný benzínový motor při rychlosti dálnice. Rust ve švech byl problém zejména u raných bílých indických postavených.
80%
Dacia Duster na prodej
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 147 000 km
- Cena
- 189 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 137 979 km
- Cena
- 165 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 102 235 km
- Cena
- 159 990 Kč
- Vyrobeno
- 0
- Tachometr
- 143 600 km
- Cena
- 149 990 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 203 350 km
- Cena
- 145 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 96 011 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 99 765 km
- Cena
- 169 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 71 000 km
- Cena
- 255 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 175 000 km
- Cena
- 149 000 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 89 830 km
- Cena
- 265 800 Kč