80%
Obsah
Řidičské dojmy
Z nějakého důvodu se verze Exclusive řídí mnohem lépe řídí než jakékoliv jiné Picasso. Ovládá se hladce, skvěle se s ní manipuluje a také má spoustu záběru v předních kolech. Možná za to může její výkon, možná nastavení převodovky nebo možná je to přidaná kontrola nad vozem díky možnosti brzdit levou nohou. Při mé testovací jízdě jsem uvízl za FIATem Multipla, jehož řidič nejel zrovna pomalu, a musím říct, že mu Picasso na zakroucených silnicích docela šlapal na paty. Když se přede mnou objevila rovná silnice, v okamžiku jsem ho předjel a i potom jsem nabíral rychlost překvapivě rychle na to, že se jedná o MPV s automatem. V rámci pár vteřin zrychlí na 110 km / h, pokud je to potřeba.
Samozřejmě se takovými auty tímto způsobem běžně nejezdí. Zmiňuji to však proto, abych předvedl, jak moc se model Picasso změnil od doby, co dostal nový, 103 kW motor a čtyřstupňovou automatickou převodovku. Ta je stejná jako v dražších modelech C5 a C8, takže se nemusíte obávat, že by šlo o tu, která se objevila ve verzi Xsara, kde působila různé problémy.
Nebudete po ní chtít moc, ani když se pokusíte podřadit v opravdu vysoké rychlosti, takže můžete využít všechny nižší stupně, abyste auto zabrzdili motorem při jízdě ze svahu. Mimo to má také automatický sportovní mód, ačkoliv na mě byl až moc skákavý, jelikož podřazoval při slabší akceleraci a někdy i v půlce zatáčky. Při popojíždění městem a na otevřené silnici je lepší použít standardní automatickou převodovku. Pak budete mít auto, které je víc než vyhovující pro pět pasažérů a zároveň i zábavné řídit.
Interiér
Model Exclusive přichází s ALU koly, velurovými sedadly, klimatizací, elektronickým stabilizačním programem, elektronickým brzdovým asistentem, tempomatem a bederní podpěrou u obou předních sedadel, která se jako v případě Hondy Civic automaticky sklopí, jakmile odstraníte opěrky hlavy. Další podobnost s Hondou Civic, kterou se překvapivě nemůže pochlubit žádné jiné drobné MPV, je zcela rovná podlaha, díky které se může řidič bez problému natáhnout a vystoupit opačnými dveřmi nebo projít mezi…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Poměrně levný a prostorný Citroen Xsara Picasso byl jedním z nejpopulárnějších vozů, které kdy někdo vyrobil, a tak tvoří podstatnou část nabídky tohoto výrobce spolu s ještě vychytanějším modelem C4 Picasso. Poprvé byl představen v roce 2000 a dnes působí docela staromódně po stránce designu i flexibility kabiny, nicméně pokud to přehlédnete, zjistíte, že se jedná o rodinné auto, u kterého dostanete za málo peněz hodně muziky.
Také je velmi užitečné - má mimořádně prostornou kabinu a vzadu…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Různé problémy s kvalitou. Neřídí se tak dobře jako model Xsara, z nějž vychází. Dvouhmotové setrvačníky mohou působit potíže s motorem 1.6 HDi, ale nejsou dostupné pro 2.0 HDi.
- Levný jak nový, tak i ojetý. Prostorná kabina se třemi zadními sedadly plné velikosti. Pohodlné auto. Díky aerodynamickému tvaru dosahuje 1.6 HDi spotřeby 5,1 l / 100 km.
80%
Citroën Xsara Picasso na prodej
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 178 000 km
- Cena
- 45 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 209 000 km
- Cena
- 59 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 138 200 km
- Cena
- 64 999 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 183 267 km
- Cena
- 59 900 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 240 100 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 180 322 km
- Cena
- 35 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 167 599 km
- Cena
- 62 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 196 900 km
- Cena
- 35 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 149 000 km
- Cena
- 55 999 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 222 600 km
- Cena
- 69 000 Kč