Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Citroën

Recenze a test Citroën C4 2011

Recenze automobilů Recenze Citroën Recenze Citroën C4 2011

60% Citroën C4 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Citroen dodal modelu C4 velice šikovné motory včetně BlueHDi dieselů s výkony od 73 do 110 kW a PureTech benzínu ve dvou verzích - 80 a 96 kW. Tím nejekonomičtějším z nich je BlueHDi motor se 73 kW, manuální převodovkou a systémem stop / start. Jeho produkce emisí CO2 činí pouhých 86 g / km a spotřeba, podle oficiálních údajů, 3,3 l / 100 km, díky maximálnímu točivému momentu 254 Nm ale i tak disponuje velmi solidním záběrem a responzivitou. Pro ty, kteří si přejí trošku více výkonu, je k dispozici 88 kW diesel BlueHDi, který perfektně kombinuje silný výkon a hospodárnost - emisí CO2 vyprodukuje pouze 95 g / km a spotřebuje 3,6 l / 100 km, přesto však jeho maximální točivý moment činí 300 Nm, díky čemuž je předjíždění na dálnicích naprostou hračkou. K dispozici je také ještě výkonnější BlueHDi motor se 110 kW, který je ideální pro jízdu na delší vzdálenosti. Nezanevřete však na PureTech benzíny - možná, že mají objem pouhých 1,2 litru, jejich výkon vás ale příjemně překvapí. Jak verze s 81 kW, tak s 96 kW disponuje podobným výkonem a provozními náklady, ale ta výkonnější verze přichází s lepší, šestistupňovou převodovkou místo té pětistupňové. Díky tomu je vhodnější pro svištění na dálnici - jakožto volitelná položka je také k dispozici šestistupňový automat. Model C4 je navržen především s ohledem na komfort a výhodnou spotřebu. Co se týče dynamického ovládání, sáhněte raději po modelu DS 4, ten se zábavněji ovládá a řidič v něm získává pocit větší kontroly - podobně jako tomu je u modelu C3 a jeho sportovnější verze DS 3. Jakmile vyrazíte na cesty, první věc, které si pravděpodobně všimnete, bude neskutečně povedené tlumení hluku nehledě na to, jestli vychází z pneumatik nebo motoru. Nicméně tou nejlepší oblastí na C4 je kvalita jízdy. Na silnici působí sebevědoměji než předchozí model a jízda je vážně skvělá - odpružení a tlumení je navrženo tak, aby si perfektně poradilo s výmoly a drsnějšími povrchy, které jsou u nás bohužel velice časté. Dokonce i na horších vesnických silnicích zůstává C4 vyvážené a plynulé - to rozhodně potvrzuje jeho parádní zpracování. Jsou tu však samozřejmě i nějaké stinné stránky - jako například to, že Citroen není tak ostrý v zatáčkách jako ostatní hatchbacky. Náklon vozidla je však přijatelný a záběr z předních kol jakbysmet. Řízení je dobře vyvážené a i když si za volantem nebudete připadat, jako byste měli vše stoprocentně pod kontrolou, je velice přímé a responzivní, takže se snadno vypořádáte se zakroucenými silnicemi. Jízda tedy není až tak záživná, ale C4 zůstává stabilní, což je určitě plus. Na prvních vyrobených benzínových motorech spolupracovalo BMW. Byly použity v dřívějších MINI modelech, díky čemuž získal Citroen C4 sportovní nádech. 1.6 VTi je velice živý motor, který disponuje překvapivě solidním záběrem a navíc je tichý a plynulý, i když otáčky dosáhnou vyšších hodnot. Z 0 na 100 km / h se dostane za 10,8 sekundy, ale působí rychleji, částečně možná i díky dobré responzivitě při akceleraci. Navíc je ekonomický, jeho spotřeba dosahuje okolo 6,2 l / 100 km a produkce emisí CO2 143 g / km. Dalším povedeným motorem dřívějších modelů byl hbitý 1.6 THP, jehož výkon činil 115 kW a maximální točivý moment 240 Nm. Spotřeba motoru 1.6 HDi s 95 kW se rovná působivým 4,2 l / 100 km a produkce emisí CO2 110 g / km - stejně tomu je i u modelu e-HDi. Nicméně převodovce EGS u modelu 1.6 THP a e-HDi je lepší se vyhnout - je poměrně obtížné si na ni zvyknout. Nejedná se o standardní automat, ale spíše takový automatizovaný manuál, takže v důsledku budete muset na chvíli pustit plynový pedál, aby řazení proběhlo plynule. To není problém v manuálním módu, když můžete používat elegantní řadící páčky přidělané na volantu, ale v případě automatického módu nikdy nemáte jistotu, kdy se převody změní a když ponecháte nohu na plynovém pedálu, můžete se potýkat s poměrně nepříjemnými převody.

Citroën C4 2011

Interiér

S původním C4 se Citroen snažil, aby interiér opravdu vyčníval, čehož se snažili docílit širokou škálou inovativních funkcí. Některé z nich, jako například průsvitný centrální digitální tachometr, byly praktické, ale ostatní, jako například volant s pevnou střední částí, už tak úspěšné nebyly. Citroen s tímto C4 zůstal u konvenčnějšího rozložení a více se zaměřil na kvalitu zpracování. Oproti předchozímu modelu C4 je tento obrovským zlepšením, nicméně někteří konkurenti mají mnohem lepší…

Pokračovat ve čtení interiéru

Citroën C4 2011

Recenze automobilu

V případě C4 hrál Citroen na jistotu - obětoval radikální styl pro komfort, kvalitu a dobré zpracování. Výsledkem je auto, které, i když je perfektně schopné, postrádá jiskru a působí staromódně, tedy alespoň v porovnání s Volkswagenem Golf, Fordem Focus nebo Opelem Astra. Průběžně však procházelo různými aktualizacemi a v nabídce jsou k dispozici dobré motory, včetně hospodárných a výkonných BlueHDi dieselů. Zatímco model DS 4 je navržen jakožto hbitý hatchback, C4 je zaměřen na komfort a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011

Závěrečné hodnocení

  • Výstražné zvuky mohou být otravné. Relativně hrubé odpružení, které se nemůže rovnat Fordu Focus nebo Volkswagen Golfu. Na EGS automatickou převodovku je potřeba si zvyknout.

  • Obrovský krok vpřed oproti předchozímu C4, co se kvality týče. Pohodlí a tichost na cestách. Velký a praktický kufr. Povedené HDi dieselové motory. Elegantní styl.

60%

Citroën C4 na prodej

Citroën C4 1,6 HDI  KRASAVEC

Citroën C4 Ostrava 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    203 000 km
  • Cena
    69 000 Kč
Citroën C4 1.4 16V 72KW

Citroën C4 Veselí Nad Lužnicí 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    145 000 km
  • Cena
    49 000 Kč
Citroën C4 1.6 HDI 66 KW

Citroën C4 Jaroměř 1.6, 66 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    172 128 km
  • Cena
    64 000 Kč
Citroën C4 Citoren C4  1,4

Citroën C4 Dvůr Králové Nad Labem 1.4, 65 kW, inz_benzin, ostatní

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    103 000 km
  • Cena
    110 000 Kč
Citroën C4 1.6 HDi Navi Klima

Citroën C4 Praha 4 1.6, 68 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2013
  • Tachometr
    117 084 km
  • Cena
    229 000 Kč
Citroën C4 1.4i

Citroën C4 Valašské Meziříčí 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    152 000 km
  • Cena
    79 900 Kč
Citroën C4 1,6 HDI

Citroën C4 Čestice 1.6, 66 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    158 000 km
  • Cena
    59 999 Kč
Citroën C4 1.4i 16V 1.maj. v ČR, seviska

Citroën C4 Ostrava - Přívoz 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    186 136 km
  • Cena
    54 999 Kč
Citroën C4 1.6 HDi 1.MAJ. ČR

Citroën C4 Dolní Měcholupy (Praha-Dolní Měcholupy) 1.6, 68 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    0
  • Tachometr
    177 512 km
  • Cena
    114 990 Kč
Citroën C4 1.6 HDI 80KW KLIMA, ČR

Citroën C4 Ostrava - Přívoz 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    241 801 km
  • Cena
    38 500 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2222 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1335 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 800 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 785 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 707 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 3 841 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 3 927 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2222
    • Škoda Fabia 1335
    • Volkswagen Passat 800
    • Volkswagen Golf 785
    • Škoda Superb 707
    • Ford Focus 536
    • Hyundai i30 424
    • Volkswagen Touran 394
    • Škoda Octavia III 349
    • Volkswagen Tiguan 337
    • Renault Mégane 318
    • BMW Řada 3 312
    • Ford Mondeo 310
    • Škoda Kodiaq 296
    • Opel Astra 289
    • Škoda Rapid 280
    • Kia Cee´d 278
    • Ford Transit 272
    • Škoda Karoq 267
    • Hyundai Tucson 239
    • Škoda Scala 237
    • BMW Řada 5 234
    • Audi A4 222
    • Peugeot 308 221

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7209
    • Volkswagen 3759
    • Ford 2390
    • Peugeot 1662
    • Renault 1340
    • Hyundai 1319
    • Opel 1121
    • BMW 1102
    • Citroën 1081
    • Mercedes-Benz 1003
    • Audi 969
    • Kia 796

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing