S původním C4 se Citroen snažil, aby interiér opravdu vyčníval, čehož se snažili docílit širokou škálou inovativních funkcí. Některé z nich, jako například průsvitný centrální digitální tachometr, byly praktické, ale ostatní, jako například volant s pevnou střední částí, už tak úspěšné nebyly. Citroen s tímto C4 zůstal u konvenčnějšího rozložení a více se zaměřil na kvalitu zpracování. Oproti předchozímu modelu C4 je tento obrovským zlepšením, nicméně někteří konkurenti mají mnohem lepší zpracování a také více technologických vychytávek. Tím však nechceme říct, že je C4 špatné vozidlo. Zavírání dveří dělá příjemný zvuk a kožený volant nejenže vypadá skvěle, ale také se příjemně drží, zatímco jednotlivé ukazatele na přístrojové desce jsou stylové a lehce se čtou. Jízdní pozice je také vychytaná - sedadlo je posazeno nízko a volant lze všemožně nastavovat. Díky tomu všemu je C4 vozidlo, ve kterém si uděláte pohodlí velice snadno, a tak hravě zvládnete cesty na jakkoli dlouhé vzdálenosti. Také můžete počítat se spoustou prostoru v kabině, čemuž dopomáhá vyvýšená přístrojová deska - díky ní má spolujezdec více místa pro nohy. I o pasažéry, kteří sedí vzadu, je dobře postaráno, místa pro nohy i hlavu mají taky bohatě, takže si v případě delších jízd udělají pohodlí i tři dospělí. Úložného prostoru tu také najdete dostatek. Každá dveřní přihrádka je dostatečně velká na to, aby se do ní vešla 1,5-litrová lahev a existují čtyři varianty středové konzole v závislosti na stupni výbavy a převodovce. Všechny však poskytují dostatek místa pro nápoje, mobilní telefony, CD a cokoliv dalšího, co potřebujete převážet. V kombinaci s EGS převodovkou nabízí vyvýšená středová konzole velkou, chlazenou a osvětlenou přihrádku, která se dá zavřít posuvnou klapkou - vejdou se do ní až čtyři půllitrové lahve. A co se zavazadlového prostoru týče, model C4 také exceluje. Jeho kapacita činí 380 litrů (s 28 litry úložiště navíc pod podlahou kufru, takže celkově 408 litrů). Otevírání kufru je široké a čtvercové a dno kufru velice dlouhé. Nicméně konkurenti jako Peugeot 308, Volkswagen Golf a Opel Astra jsou v tomto ohledu lepší. Na cestách je kabina modelu C4 velice tichá - úroveň hluku a vibrací v kabině je velice nízká. Dovnitř se také dostává minimum hluku větru, díky čemuž se jedná o klidné vozidlo, k čemuž mimo jiné přispívají také tiché dieselové HDi motory. Citroen uvádí, že při navrhování modelu C4 se zaměřoval především na komfort, a v tomto ohledu odvedl skutečně dobrou práci. Nicméně trošku mu to kazí nové “polyfonní” zvukové signály různých indikátorů a varovného systému kontroly bezpečnostních pásů. K dispozici jsou různá “témata” (s označením Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy a Urban Rythmik…), všechny z nich však působí docela kýčovitě. Standardní vybavení od zahájení prodeje (Leden 2011): Stupeň výbavy VTR možná vypadá sportovně, ale ve skutečnosti se jedná o základní model, který přichází s ocelovými koly, šesti airbagy, elektronickým stabilizačním programem ESP, asistentem rozjezdu do kopce, manuální klimatizací, elektrickými předními okny, montážními body Isofix, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, zadními dělenými / sklopnými sedadly, výškově nastavitelnými předními sedadly, volantem s nastavitelnou výškou a dosahem, audio systémem o šesti reproduktorech a tempomatem s omezovačem rychlosti. VTR+ dodává klíčové vybavení, mezi které se řadí například 16-palcová ALU kola, kožený volant, barevně nastavitelné ukazatele přístrojové desky, přední mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček, zadní parkovací senzory a tzv. Connecting Box, jenž zahrnuje Bluetooth hands free a USB zdířku. V tomto stupni výbavy je také zahrnuta částečně vyvýšená středová konzole s posuvnou loketní opěrkou (kompletně vyvýšenou nalezneme u modelu e-HDi). Exclusive je tím nejvyšším modelem - přichází se 17-palcovými ALU koly, částečně koženým čalouněním, digitální klimatizací, automatickými světlomety, automatickými stěrači čelního skla, předními parkovacími senzory s funkcí měření velikosti volného místa pro zaparkování a systémem eTouch Emergency & Assistance. Majitelé se také často rozhodují pro elektricky nastavitelnou bederní podpěru s masážní funkcí u obou předních sedadel a benefitují z vyvýšené středové konzole s automatickou elektrickou parkovací brzdou.
60%