Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Citroën

Recenze a test Citroën C4 2011

Recenze automobilů Recenze Citroën Recenze Citroën C4 2011

60% Citroën C4 2011

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Citroen dodal modelu C4 velice šikovné motory včetně BlueHDi dieselů s výkony od 73 do 110 kW a PureTech benzínu ve dvou verzích - 80 a 96 kW. Tím nejekonomičtějším z nich je BlueHDi motor se 73 kW, manuální převodovkou a systémem stop / start. Jeho produkce emisí CO2 činí pouhých 86 g / km a spotřeba, podle oficiálních údajů, 3,3 l / 100 km, díky maximálnímu točivému momentu 254 Nm ale i tak disponuje velmi solidním záběrem a responzivitou. Pro ty, kteří si přejí trošku více výkonu, je k…

Pokračovat ve čtení řidičských dojmů

Citroën C4 2011

Interiér

S původním C4 se Citroen snažil, aby interiér opravdu vyčníval, čehož se snažili docílit širokou škálou inovativních funkcí. Některé z nich, jako například průsvitný centrální digitální tachometr, byly praktické, ale ostatní, jako například volant s pevnou střední částí, už tak úspěšné nebyly. Citroen s tímto C4 zůstal u konvenčnějšího rozložení a více se zaměřil na kvalitu zpracování. Oproti předchozímu modelu C4 je tento obrovským zlepšením, nicméně někteří konkurenti mají mnohem lepší zpracování a také více technologických vychytávek. Tím však nechceme říct, že je C4 špatné vozidlo. Zavírání dveří dělá příjemný zvuk a kožený volant nejenže vypadá skvěle, ale také se příjemně drží, zatímco jednotlivé ukazatele na přístrojové desce jsou stylové a lehce se čtou. Jízdní pozice je také vychytaná - sedadlo je posazeno nízko a volant lze všemožně nastavovat. Díky tomu všemu je C4 vozidlo, ve kterém si uděláte pohodlí velice snadno, a tak hravě zvládnete cesty na jakkoli dlouhé vzdálenosti. Také můžete počítat se spoustou prostoru v kabině, čemuž dopomáhá vyvýšená přístrojová deska - díky ní má spolujezdec více místa pro nohy. I o pasažéry, kteří sedí vzadu, je dobře postaráno, místa pro nohy i hlavu mají taky bohatě, takže si v případě delších jízd udělají pohodlí i tři dospělí. Úložného prostoru tu také najdete dostatek. Každá dveřní přihrádka je dostatečně velká na to, aby se do ní vešla 1,5-litrová lahev a existují čtyři varianty středové konzole v závislosti na stupni výbavy a převodovce. Všechny však poskytují dostatek místa pro nápoje, mobilní telefony, CD a cokoliv dalšího, co potřebujete převážet. V kombinaci s EGS převodovkou nabízí vyvýšená středová konzole velkou, chlazenou a osvětlenou přihrádku, která se dá zavřít posuvnou klapkou - vejdou se do ní až čtyři půllitrové lahve. A co se zavazadlového prostoru týče, model C4 také exceluje. Jeho kapacita činí 380 litrů (s 28 litry úložiště navíc pod podlahou kufru, takže celkově 408 litrů). Otevírání kufru je široké a čtvercové a dno kufru velice dlouhé. Nicméně konkurenti jako Peugeot 308, Volkswagen Golf a Opel Astra jsou v tomto ohledu lepší. Na cestách je kabina modelu C4 velice tichá - úroveň hluku a vibrací v kabině je velice nízká. Dovnitř se také dostává minimum hluku větru, díky čemuž se jedná o klidné vozidlo, k čemuž mimo jiné přispívají také tiché dieselové HDi motory. Citroen uvádí, že při navrhování modelu C4 se zaměřoval především na komfort, a v tomto ohledu odvedl skutečně dobrou práci. Nicméně trošku mu to kazí nové “polyfonní” zvukové signály různých indikátorů a varovného systému kontroly bezpečnostních pásů. K dispozici jsou různá “témata” (s označením Classic, Crystal Symphony, Jungle Fantasy a Urban Rythmik…), všechny z nich však působí docela kýčovitě. Standardní vybavení od zahájení prodeje (Leden 2011): Stupeň výbavy VTR možná vypadá sportovně, ale ve skutečnosti se jedná o základní model, který přichází s ocelovými koly, šesti airbagy, elektronickým stabilizačním programem ESP, asistentem rozjezdu do kopce, manuální klimatizací, elektrickými předními okny, montážními body Isofix, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, zadními dělenými / sklopnými sedadly, výškově nastavitelnými předními sedadly, volantem s nastavitelnou výškou a dosahem, audio systémem o šesti reproduktorech a tempomatem s omezovačem rychlosti. VTR+ dodává klíčové vybavení, mezi které se řadí například 16-palcová ALU kola, kožený volant, barevně nastavitelné ukazatele přístrojové desky, přední mlhovky s funkcí přisvícení do zatáček, zadní parkovací senzory a tzv. Connecting Box, jenž zahrnuje Bluetooth hands free a USB zdířku. V tomto stupni výbavy je také zahrnuta částečně vyvýšená středová konzole s posuvnou loketní opěrkou (kompletně vyvýšenou nalezneme u modelu e-HDi). Exclusive je tím nejvyšším modelem - přichází se 17-palcovými ALU koly, částečně koženým čalouněním, digitální klimatizací, automatickými světlomety, automatickými stěrači čelního skla, předními parkovacími senzory s funkcí měření velikosti volného místa pro zaparkování a systémem eTouch Emergency & Assistance. Majitelé se také často rozhodují pro elektricky nastavitelnou bederní podpěru s masážní funkcí u obou předních sedadel a benefitují z vyvýšené středové konzole s automatickou elektrickou parkovací brzdou.

Citroën C4 2011

Recenze automobilu

V případě C4 hrál Citroen na jistotu - obětoval radikální styl pro komfort, kvalitu a dobré zpracování. Výsledkem je auto, které, i když je perfektně schopné, postrádá jiskru a působí staromódně, tedy alespoň v porovnání s Volkswagenem Golf, Fordem Focus nebo Opelem Astra. Průběžně však procházelo různými aktualizacemi a v nabídce jsou k dispozici dobré motory, včetně hospodárných a výkonných BlueHDi dieselů. Zatímco model DS 4 je navržen jakožto hbitý hatchback, C4 je zaměřen na komfort a…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011
  • Citroën C4 2011

Závěrečné hodnocení

  • Výstražné zvuky mohou být otravné. Relativně hrubé odpružení, které se nemůže rovnat Fordu Focus nebo Volkswagen Golfu. Na EGS automatickou převodovku je potřeba si zvyknout.

  • Obrovský krok vpřed oproti předchozímu C4, co se kvality týče. Pohodlí a tichost na cestách. Velký a praktický kufr. Povedené HDi dieselové motory. Elegantní styl.

60%

Citroën C4 na prodej

Citroën C4 1,6 HDI  KRASAVEC

Citroën C4 Ostrava 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    203 000 km
  • Cena
    69 000 Kč
Citroën C4 1.4 16V 72KW

Citroën C4 Veselí Nad Lužnicí 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2008
  • Tachometr
    145 000 km
  • Cena
    49 000 Kč
Citroën C4 1.6 HDI 66 KW

Citroën C4 Jaroměř 1.6, 66 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    172 128 km
  • Cena
    64 000 Kč
Citroën C4 Citoren C4  1,4

Citroën C4 Dvůr Králové Nad Labem 1.4, 65 kW, inz_benzin, ostatní

  • Vyrobeno
    2009
  • Tachometr
    103 000 km
  • Cena
    110 000 Kč
Citroën C4 1.6 HDi Navi Klima

Citroën C4 Praha 4 1.6, 68 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2013
  • Tachometr
    117 084 km
  • Cena
    229 000 Kč
Citroën C4 1.4i

Citroën C4 Valašské Meziříčí 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    152 000 km
  • Cena
    79 900 Kč
Citroën C4 1,6 HDI

Citroën C4 Čestice 1.6, 66 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    158 000 km
  • Cena
    59 999 Kč
Citroën C4 1.4i 16V 1.maj. v ČR, seviska

Citroën C4 Ostrava - Přívoz 1.4, 65 kW, inz_benzin, hatchback

  • Vyrobeno
    2006
  • Tachometr
    186 136 km
  • Cena
    54 999 Kč
Citroën C4 1.6 HDi 1.MAJ. ČR

Citroën C4 Dolní Měcholupy (Praha-Dolní Měcholupy) 1.6, 68 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    0
  • Tachometr
    177 512 km
  • Cena
    114 990 Kč
Citroën C4 1.6 HDI 80KW KLIMA, ČR

Citroën C4 Ostrava - Přívoz 1.6, 80 kW, inz_nafta, hatchback

  • Vyrobeno
    2005
  • Tachometr
    241 801 km
  • Cena
    38 500 Kč

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„Jedná se Fiat Sedici,1,6 benzín,88kw, 2009. S autem jsem spokojený,až na klepání od přední nápravy. Klepání by měly způsobovat brzdové třeny./je to slyšitelné i u stojícího auta, kyž bouchnu rukou do pneumatiky. Vyměnily se brz.kotouče,desky i komplet třmeny,ale je to stále hlučné. Měl by jste nějaké řešení,nebo je to těchto aut obvyklé. Děkuji za odpověd Lysák.“

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2337 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1334 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 853 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 801 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 720 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 174 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, mpv

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2337
    • Škoda Fabia 1334
    • Volkswagen Golf 853
    • Volkswagen Passat 801
    • Škoda Superb 720
    • Ford Focus 487
    • Hyundai i30 465
    • Volkswagen Touran 433
    • Škoda Kodiaq 368
    • Škoda Karoq 348
    • Kia Cee´d 327
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Hyundai Tucson 318
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 291
    • Škoda Rapid 288
    • Opel Astra 286
    • Ford Mondeo 285
    • Ford Transit 285
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 269
    • Dacia Duster 253
    • Peugeot 308 241
    • Kia Sportage 241

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7529
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2419
    • Peugeot 1716
    • Hyundai 1481
    • Renault 1351
    • Citroën 1221
    • Opel 1205
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 912
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing